78 Reacties

5 maanden geleden

Wij waren uitgerekend 02/08, maar baby heeft er anders over beslist! Had gepost in de geboorteclub van juli: Lange dag gisteren 19/7, rond 5u water gebroken en rond 23u was dan eindelijk onze Aster er! 💙 Met een mooie 3,6 kg en lengte 52,5 cm. De weeën waren direct heel intens en helaas vooral in mijn rug, heb dan een heel chill dagje gehad op epidurale waarbij alles vanzelf leek te gaan. Maar helaas op 8 cm stopte het en heb ik terug opwekkers moeten krijgen, die weer onmiddellijk zo intens werkten dat ik een 2de keer verdoving heb moeten krijgen. Bevalling was daardoor een beertje raar want ik voelde niet echt wat ik aan het doen was, maar de sfeer was uiteindelijk wel heel ontspannen, dus voor- en nadelen laten we zeggen 😅 Ik moet herstellen van een inwendige scheur, maar Aster is kerngezond dus wij happy 🍀

4 maanden geleden

Onze zoon werd geboren op 22/7 op 36w1d. Hij stelt het super goed! Hij was uitgerekend voor 18/8, maar op zondag 20/7 zijn mijn vliezen spontaan gebroken. In het ziekenhuis wilden ze de bevalling niet tegenhouden dus moest ik ter observatie blijven en zou ingeleid worden op 29/7. Maar de kleine man besliste er anders over en kwam gezond en wel ter wereld op 22/7 🩵 3.115 kg en 47.5cm

4 maanden geleden

Onze prachtige dochter Syune is geboren op 26/7 👼🏻🩷 met een lengte van 47cm en gewicht van 3,35 kg. Bevallen op 37+4. Oorspronkelijk waren we uitgerekend voor 12/8. Woensdag 23/7 verloor ik deeltjes van de slijmprop en vrijdag 25/7 brak mijn water. Ik dacht dat dit urine was dus niet echt serieus genomen. Een verband in m'n onderbroek gedaan en deze was kleddernat bij het opstaan de volgende ochtend. Tegen 13u waren we in het ziekenhuis aangekomen, de vroedvrouw controleerde of dit effectief mijn vliezen waren en jawel. 😄 Om 17u voelde de vroedvrouw of ik opening had, dit was toen ongeveer 3 cm. Kort daarna begonnen de hevige weeën. Een epidurale gevraagd, maar het duurde lang voor ze juist konden prikken (meer dan een half uur 😭). Uiteindelijk geprikt en na 40 minuten begonnen weer hevige weeën. Ik moest beginnen persen en 10 minuutjes later was ze daar. Het mooiste moment van mijn leven. Veel succes allemaal, het is het allemaal waard ✨️🩷

4 maanden geleden

Proficiat allemaal met de geboorte van jullie kinderen

4 maanden geleden

Onze Fil is toch een juli-kindje geworden. Keizersnede owv stuitligging stond gepland op 7 aug maar 27 jul 's nachts besloot hij dat het toch tijd was. Om 2u30 mijn water gebroken en om 4u30 ter wereld gekomen via keizersnede op 37w4d. We stellen het allebei goed 🙂

4 maanden geleden

Björn was uitgerekend voor 18/08, geboren op 29/07, 3 weken te vroeg. Ondanks laag gewicht bij geboorte stelt hij het goed.

4 maanden geleden

Op 30/7 (38w4d) is Leon geboren. Flinke 3k500 en 48 cm. We stellen het goed 😊❤️ eventjes paniek met de navelstreng rond het nekje, maar alles is goed gekomen. Toch een juli baby dus. We zijn helemaal verliefd 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Eline_23-25

Onze Fil is toch een juli-kindje geworden. Keizersnede owv stuitligging sto ...
Proficiat

4 maanden geleden

Reactie op krchekhu

Björn was uitgerekend voor 18/08, geboren op 29/07, 3 weken te vroeg. Ondan ...
Proficiat

4 maanden geleden

Reactie op Vraagtekentje

Op 30/7 (38w4d) is Leon geboren. Flinke 3k500 en 48 cm. We stellen het goed ...
Proficiat

4 maanden geleden

Ons dochtertje, Julie, is geboren op 1 augustus! We waren uitgerekend voor 6 augustus maar o.w.v. een zwaar geschat gewichtje heeft de gyneacoloog me op 31 juli gestript. In de nacht van 31 juli op 1 augustus zijn de weeën gestart. Om 5u30 naar het ziekenhuis vertrokken en om 7u was ze er! Enorm blij met het verloop & geschrokken dat het zo vlot ging. Het is ons tweede kindje. Julie meet 52cm en weegt 3,895kg. Ze stelt het prima ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Anneke-1994

Ons dochtertje, Julie, is geboren op 1 augustus! We waren uitgerekend voor ...
Gefeliciteerd 🥰

4 maanden geleden

Julie geboren op 4 augustus 2025 om 16:28, een flink meisje van 3,280kg en 52cm 🥰 1 weekje vroeger geboren omwille van zwangerschap diabetes

4 maanden geleden

Rosalie werd geboren op 30 juli 2025 op 37+6. Ze woog 3.025 kg en mat 49 cm. Na meerdere onzekere weken met vroegtijdige contracties en verstrijking, had ik een zeer vlotte maar pittige bevalling. Na het eten om 18u30 start onregelmatige doenbare contracties (veel nood aan bewegen), breken van de vliezen thuis rond 22u20, toename intensiteit contracties met oncontroleerbare oerkreten 😅, 35 minuten autorit met contracties en oerkreten elke 1 à 2 min (én stalen zenuwen van mijn partner aan het stuur), arriveren op spoed om 23u20, naar het verlosblok gereden in de rolstoel en sneltempo, op 30 min van 7 cm naar volledig en dan 15 min persen, lag zijn in onze armen om 00u25. Een droombevalling. Nadien wel 60 uur niet geslapen, dat was efkes zeeeeer heftig.

4 maanden geleden

Jayson is geboren op 6 augustus om 2u snachts, 37+1. Woog 3,185kg en 48,1cm Rond half 2 in de middag waren opeens mijn vliezen gebroken dus dan maar naar het ziekenhuis ,na een hele nacht niet geslapen te hebben en die dag ook nog niet gegeten te hebben is de bevalling opzich nog snel verlopen, nu lekker geniet van deze knapperd 🩵🙏🧸

4 maanden geleden

Célia is geboren op 6 augustus om 14u46. We waren uitgerekend voor 15 augustus, ze was dus 9 dagen te vroeg 😊 Op maandag 4 augustus brak mijn water om 23u50. 💗 49,5 cm 💗 3,600 kg

4 maanden geleden

Nora 💜 geboren 6/08/2025 52cm - 3,110kg 2 weekjes vroeger dan voorzien, na de consultatie van 38 weken moesten we blijven voor een inleiding. Baby was nog vanzelf gedraaid en wilden geen risico meer nemen om alsnog terug te keren en de risico keizersnede te moeten ondergaan. Dus heel blij dat ze er is met een natuurlijke bevalling na 38 weken onzekerheid 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Célia is geboren op 6 augustus om 14u46. We waren uitgerekend voor 15 augus ...
Amai onze kindjes schelen een uurtje 😂, Nora is geboren om 13u52 🥲

4 maanden geleden

Reactie op GlimlachendeTopaas767673

Amai onze kindjes schelen een uurtje 😂, Nora is geboren om 13u52 🥲
Proficiat 😍 Mooie datum!

4 maanden geleden

Léon werd geboren 7 augustus om 12u37 na een inleiding en uiteindelijk een keizersnede wegens te klein bekken. Onze jongen woog bij de geboorte namelijk 4,4kg en 57cm!🥹😅 Normaal uitgerekend voor 14 augustus maar wegens macrosomie ingeleid op 39 weken