11 Reacties

11 uur geleden

Onze dochter heeft dat ook gehad al op 8w maar dat bleek geen tand maar een Epstein parel te zijn. Kan geen kwaad en is weg, ze is nu 18w. Dus kan misschien ook dat zijn? 馃槉

11 uur geleden

Reactie op BoHaentjens

Onze dochter heeft dat ook gehad al op 8w maar dat bleek geen tand maar een ...
Wat is dat juist?

11 uur geleden

Reactie op Nacho96

Wat is dat juist?
Een soort van cysten die spontaan verdwijnen na enkele weken. Wij hebben het toen eens aan de vroedvrouw laten zien om zeker te zijn dat het dat was

11 uur geleden

Reactie op BoHaentjens

Een soort van cysten die spontaan verdwijnen na enkele weken. Wij hebben he ...
Komt dat niet meer voor bij hele jonge baby鈥檚? En op andere plaatsen dan de tand plaatsen?

11 uur geleden

Reactie op Nacho96

Komt dat niet meer voor bij hele jonge baby鈥檚? En op andere plaatsen dan de ...
Ja zou kunnen, leeftijd weet ik niet zo goed maar was bij haar wel op een plaats van een tandje. Maar kan natuurlijk ook een tandje zijn je zoontje

10 uur geleden

Zoontje van een vriendin van mij had op 20w de 2 onderste tandjes al.. dus het kan 馃槈 hier ook een 'ik knabbel op alles' met veel kwijlen en belletjes, maar tot nu toe nog geen tandjes gespot 馃

10 uur geleden

Reactie op HartendiefjCharlotte

Zoontje van een vriendin van mij had op 20w de 2 onderste tandjes al.. dus ...
Kzal zien h猫, of het verder groeit. Maandag moet ik naar de osteopaat dus kan het haar ook navragen als ze zijn mondje doet. De meeste mama鈥檚 zeggen dat dit op een tandje lijkt, maar zeker ben je nooit obv een foto馃檲

10 uur geleden

Reactie op Nacho96

Kzal zien h猫, of het verder groeit. Maandag moet ik naar de osteopaat dus k ...
Ik zie zeker geen reden om het te ontkennen. Misschien is hij er gewoon vroeg bij 馃挭 heeft hij er last van? Heb gelezen dat tandjes krijgen bij sommige kindjes heel erg pijnlijk is.. dus ik zoek hoop dat het niet bij iedereen zo is 馃榿

9 uur geleden

Reactie op HartendiefjCharlotte

Ik zie zeker geen reden om het te ontkennen. Misschien is hij er gewoon vro ...
Tgoh hij laat sowieso weinig pijn zien, het enige waar hij nu last van heeft, zijn de darmen 馃槀

9 uur geleden

Hier ook de hele bovenkant v trui en body altijd doorweekt hoor maar zonder tandjes. Is zeker ook wel de leeftijd, wat niet wel zeggen dat het geen tandje kan zijn natuurlijk. Vandaag 19wk en denk ook al een paar dagen dat ik eens een inspectie moet doen. Komt er alleen precies nooit van 馃え

9 uur geleden

Reactie op Eva_1986

Hier ook de hele bovenkant v trui en body altijd doorweekt hoor maar zonder ...
Awel tis maar omdat ik een witte schijn zag als hij zijn mond wagenwijd deed, dat ik heb gekeken馃槀