7 Reacties
vorige week
Als je zegt dat er blaasjes op zitten, zou ik eerst daktozin smeren tot die weg zijn en dan idd inotyol. Moesten zijn billetjes open liggen of als de blaasjes open gaan, heeft inotyol geen zin.
Als er bloed bij de stoelgang zit, zou ik sowieso naar de arts gaan. Zeker omdat ie ook zoveel last heeft ocharme 馃様.
Veel succes & beterschap!
vorige week
Veel beterschap voor je kindje. Ik zou eens bellen naar de pediater en de situatie voorleggen. Hopelijk is hij er snel vanaf.
vorige week
Heel erg bedankt voor de tips! De kinderarts was niet bereikbaar, en we kunnen er volgens het secretariaat pas woensdag naartoe 馃檭 dus hopelijk betert het snel!
vorige week
Reactie op ZuivereSprankel182599
Heel erg bedankt voor de tips! De kinderarts was niet bereikbaar, en we kun ...
Heb net de mijne gebeld voor een kleinigheidje, een oogontsteking. Bij ons wel in en ZH en dan belt de eerste pediater die tijd heeft terug. Moest het nu niet beteren en je maakt je zorgen zou ik hen zeker nog eens bellen. Maar hopelijk gaat het idd gewoon vanzelf wat beter.
4 dagen geleden
Reactie op DoordachteHemel591357
Hoe gaat het met jullie?
Hij is ondertussen helemaal genezen 馃檪 kinderarts kunnen bereiken, ze vond dat de diarree wat lang bleef duren. Dacht misschien aan lactose intolerant, dus van pap moeten veranderen. Het bloed zal waarschijnlijk van wondjes aan zijn poepje geweest zijn. Er was stoelgang afgenomen en was niets op te zien. Eind goed al goed 馃槉