7 Reacties

2 weken geleden

Ik wel, mijn dochters zijn nu 3j en 1j en ik wil echt niet constant mijn baby in een sitter of dergelijke leggen maar wil de baby met een gerust hart gewoon in het park kunnen leggen zodat ik weet dat de oudere zussen er niet aankunnen. Ik heb het toch wel vaak gebruikt bij allebei.

2 weken geleden

Wij hebben dit ook gebruikt bij onze eerste dochter, en zal ook gebruikt worden bij onze tweeling. Onze dochter heeft er vaak in gelegen.

2 weken geleden

Mijn dochter heeft er eigenlijk weinig in gelegen omdat we haar voor de dutjes al vrij snel in haar bedje legden. Maar als je met een iets actievere baby zit en je moet eens naar het toilet is het toch handig als je ze even veilig weg kan leggen. Dus echt zonder park lijkt mij ook niet handig. Misschien goedkoop 2e hands toch maar iets zoeken?
Ik heb al 3 grotere kinderen bij ons werd een box veel gebruikt inbegin handig als je zelf wat wilt doen ligt je kindje veilig. Maar ik zou zeker niet teveel geld eraan uit geven word zoals vele babyspullen maar een korte tijd gebruikt

2 weken geleden

Ik heb hem bij mijn eerste niet gebruikt. Ik had hem wel staan maar nooit in elkaar gezet omdat ik er geen noodzaak voor zag. Ik woonde wel vrij klein dus misschien anders als je anders woont

vorige week

Reactie op MamaEST

Wij hebben dit ook gebruikt bij onze eerste dochter, en zal ook gebruikt wo ...
En voor de tweeling dan overschakelen naar een tweelingpark? Of gaan jullie toch voor de eenlingbox?

6 dagen geleden

Persoonlijk vond ik het heel handig en ik heb het dan ook heel vaak gebruikt en ik gebruik het nog steeds voor de dutjes van mijn zoontje. Ik ben van plan om het bij de tweede ook zeker te gebruiken.