10 Reacties

vorige week

Ik zou het ook heel graag zo doen indien het medisch verantwoord blijft 🥰

vorige week

Enige wat mij tegenhoud is het feit dat je geen epidurale kan krijgen indien je onder water wenst te bevallen. Ook het feit dat ze je uit het water moeten halen als er iets misloopt lijkt me zeer ingrijpend…

vorige week

Dit was mijn geboorteplan vorig jaar. Maar door weeënstorm kon ik niet anders dan epidurale nemen. Babytje kwam in gevaar

vorige week

Weet iemand waarom geen epidurale mag? Ik lees dat inderdaad maar nergens waarom

vorige week

Reactie op Rabarbara

Weet iemand waarom geen epidurale mag? Ik lees dat inderdaad maar nergens w ...
In het geval er iets gebeurd waardoor je bv uit bad gehaald moet kunnen worden. Epidurale werkt verlammend voor je lichaam (benen etc)

vorige week

Reactie op Nacho96

In het geval er iets gebeurd waardoor je bv uit bad gehaald moet kunnen wor ...
Ah ja makes sense!

vorige week

Mij lijkt het wel iets maar ik opteer toch voor een epidurale verdoving

vorige week

Ik heb er ook veel interesse voor gehad bij mijn eerste zoontje, maar ik ben gewoon op mijn knieën bevallen aan ons bed uiteindelijk. Een vriendin is wel bevallen in bad. Vooral je intuïtie volgen daarin en je gemakkelijk voelen. Mij lijkt het als je graag in het water zit in het algemeen (ik niet echt dus) dat het mogelijk iets is voor jou. Ik neem wel graag een heet bad bv maar je kan moeilijk in een heet bad bevallen. Dus daarom voor mij niet aantrekkelijk. Maar deze mening is natuurlijk niet wetenschappelijk onderbouwd… 🤓 als je online bevallingsvideo’s opzoekt dan zitten de vrouwen heel vaak in bad. Ze zeggen dat het kindje dan ook een ‘mildere’ overgang ervaren van baarmoeder naar buitenwereld. Succes in ieder geval!!

vorige week

Reactie op Goudenleven

Ik heb er ook veel interesse voor gehad bij mijn eerste zoontje, maar ik be ...
Ik zit thuis gewoon graag in bad en werkt ontspannend soms maar ben nu ook geen waterrat ofzo 😅

vorige week

Reactie op kelly071993

Ik zit thuis gewoon graag in bad en werkt ontspannend soms maar ben nu ook ...
:):) je zal wel je draai vinden. Je hebt nog tijd om erover na te denken.