227 Reacties

3 maanden geleden

Leuk ! Ik ben momenteel 7 weken en een dag en pff wat is het lastig bij mijn eerste zwangerschap nooit zo meegemaakt ik wil alleen slapen en eten 馃槅 gaat dit ooit beteren ? 馃槄

3 maanden geleden

Ik nu 5w+1 dag ongeveer. Ook wel heel uitgeput. En wat krampen voor de rest geen andere kwaaltjes. Wel heel ongeduldig ook voor zo 1e echo en zo alles als het al wat groter is dan een zaadje of een Besje馃榿

3 maanden geleden

Bij mij begint de misselijkheid nu aanwezig te zijn, met vlagen. Maar waar ik het allermeeste last van heb is m'n onderrug! Dat had ik voorheen al, ik ging naar de kine. Maar nu is het echt erg. Vanacht straalde het enorm naar m'n been... vandaag geprobeerd om bezig te blijven en niet te veel te zitten. Dat helpt.

3 maanden geleden

Wanneer hebben jullie een echo? Ik moet nog een afspraak maken. Ik vind het wel spannend.

3 maanden geleden

Reactie op Welkom25

Wanneer hebben jullie een echo? Ik moet nog een afspraak maken. Ik vind het ...
Ik ga 9/1 voor men eerste cho zal rond 7 w bijna zitten dan

3 maanden geleden

Reactie op Welkom25

Bij mij begint de misselijkheid nu aanwezig te zijn, met vlagen. Maar waar ...
Die rug kan idd een ramp zijn ik ben begin november te weten gekomen dat ik met 4 hernia鈥檚 zit en dat ik eigenlijk mijn kinderwens. Oor een 2de aan de kant mocht schuiven en dan 12 december had ik een positieve test was echt even stress en ik loop nu natuurlijk ook alle dagen met pijn maar ik neem het er graag bij 馃槉 in oktober een zwangerschap gepland en dat is in een miskraam uitgedraaid en nu niks gepland en voorlopig gaat alles goed dus laten we duimen 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Welkom25

Ik heb op 06/01 mijn eerste echo dan zou ik 8+3 zijn

3 maanden geleden

Ik duim ook voor je! Maandag ga ik een afspraak plannen voor een echo. Ik ben uitgerekend voor 26/08.

3 maanden geleden

Reactie op Welkom25

Ik duim ook voor je! Maandag ga ik een afspraak plannen voor een echo. Ik b ...
Spannend 馃槉 proficiat

3 maanden geleden

Ik ben nu 6w. Vanmorgen een echo gehad omdat ik veel pijn blijf hebben aan mijn eierstok en ze hebben een groot chorionic bump gezien馃様 het hartje klopte al wel maar als je opzoekt wat het is stelt het me echt niet gerust want het mijn was echt heel rijkelijk aanwezig

3 maanden geleden

Reactie op Ev 95

Ik ben nu 6w. Vanmorgen een echo gehad omdat ik veel pijn blijf hebben aan ...
Oei hopelijk komt alles snel ik orde en heb je snel meer uitslag allesinds veel sterkte 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Landisa

Oei hopelijk komt alles snel ik orde en heb je snel meer uitslag allesinds ...
Dankjewel鈾ワ笍

3 maanden geleden

Ivm met buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar. 23 dec de 1ste echo gehad 5+5 . En dan 8 januari voor te kijken of het harte klopt. Dan 8 weken

3 maanden geleden

Reactie op kim141

Ivm met buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar. 23 dec de 1ste echo ...
Was het geruststellend voor je, de eerste echo? Nog even en dan heb je al de 2e echo. 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Welkom25

17 Jan. Ik vind het echt veels te lang duren en ben toch wel zenuwachtig. Dit is overigens mijn eerste zwangerschap!

3 maanden geleden

Reactie op kim141

Ivm met buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar. 23 dec de 1ste echo ...
Ik heb ook eerste echo gehad dan door mijn vorige zwangerschap was een mola zwangerschap, heel teleurgesteld uiteindelijk was er bitter weinig te zien nog .. :(

3 maanden geleden

Reactie op Augustus 2025 馃

17 Jan. Ik vind het echt veels te lang duren en ben toch wel zenuwachtig. D ...
Dat voelt ook echt zoooo ver weg he!

3 maanden geleden

Iemand waarvan de krampjes toch wel iets heftiger zijn soms dan enkel licht krampen? Ik heb f Dit voorgedaan op net denk ik rond net 4w en nu nogmaals op 5w2+ ? Geen bloed verlies nadeien nadien ?

3 maanden geleden

Reactie op Landisa

Iemand waarvan de krampjes toch wel iets heftiger zijn soms dan enkel licht ...
Voorgehad**

3 maanden geleden

Reactie op Landisa

Iemand waarvan de krampjes toch wel iets heftiger zijn soms dan enkel licht ...
Ik heb nu ook heftigere buikkrampen maar ik moet naar het toilet wel en ook geen bloedverlies