7 Reacties

vorige week

Ik had ook het gevoel dat ik een meisje ging krijgen ook zo me de mini testjes dat je zelf kan doen verwees het naar een meisje en toch is het een jongen 🥲
Hahha ik heb hetzelfde voor, maar het is toch echt een meisje. Mama-intuïtie kan af en toe toch fout zijn. 😅 wat betreft de nipt test; ik weet iemand waarvan het niet klopte maar in 99% van de gevallen klopt het dus wel. Zeker als je niks hebt gezien op de echo zal het wel een meisje zijn 🤗

vorige week

Reactie op Mommytobeofaboy

Ik had ook het gevoel dat ik een meisje ging krijgen ook zo me de mini test ...
Awel ja bij mij ook alles verwees naar en jongen en toch meisje dat mag een meisje zijn het is nog altijd mijn kind je maak geen verschil tussen u kindjes maar toch had ik die gevoel voor jongen 😞

vorige week

Reactie op Mommy to be 🤰

Awel ja bij mij ook alles verwees naar en jongen en toch meisje dat mag een ...
Ja snapk maar wij toch blij dat het een jongen is :)

vorige week

Reactie op OplettendeMirage489299

Hahha ik heb hetzelfde voor, maar het is toch echt een meisje. Mama-intuïti ...
Awel jaa op de echo was er biks te zien van een jongen, want op mijn dochter was het op de 2de echo 12 weken dus die dag heb ik ook mijn nipt gedaan maar oop de echo had ik al gezien dat het een meisje was maar nu weet ik niet , misschien om dat mijn sterrenkindje en jongen was wou ik zo graag terug een jongen misschien daroom …

6 dagen geleden

Reactie op Mommy to be 🤰

Awel jaa op de echo was er biks te zien van een jongen, want op mijn dochte ...
Ja ik denk dat het daarmee te maken heeft.

5 dagen geleden

Bij ons was het piemeltje op de echo al wel heel duidelijk zichtbaar op die termijn 🙈