15 Reacties

2 weken geleden

Ja komt door de hormonen. Ik was ook echt niet mezelf toen ik stopte met borstvoeding geven. Ben gestopt in sprong 4 met de nodige slaapregressie. Kon ons zoontje soms wel achter het behang plakken en 2 minuten later terug wenen omdat ik zo blij met hem ben 😅.

2 weken geleden

Mag ik vragen hoe je dit aanpakt? Welke melk geef je je baby? Ik begin binnenkort te werken en doordat ik niet genoeg uit mn kolf krijg moet ik ook afbouwen. Heb schrik dat ze de andere melk niet lekker vind 😂

2 weken geleden

Oooh is dat het 😅 ik ben sinds 2 weken volledig gestopt en met momenten, vooral ‘s avonds echt bloedchagerijnig. Ik stoor mij dan aan mijn vriend, aan mijn kat,…

2 weken geleden

Reactie op OplettendeMirage489299

Mag ik vragen hoe je dit aanpakt? Welke melk geef je je baby? Ik begin bin ...
We gaan dit weekend Hipp Combiotik proberen. We hebben nog een grote voorraad moedermelk dus ik ben deze week al beginnen afbouwen, omdat het voor mij persoonlijk echt niet meer ging. Maar ik wou in het weekend eerst zelf testen voor we op de opvang dat laten geven. Vaste voeding lukt hier al redelijk goed, dus ik ben hoopvol 🤞🏻 we beginnen met 1 voeding vervangen en pas binnen 2 weken de volgende.

2 weken geleden

Reactie op Latoyavk

Oooh is dat het 😅 ik ben sinds 2 weken volledig gestopt en met momenten, v ...
Ja blijkbaar is het echt een ding, ik hoor het nu nog van mensen 😅 bij mij waren de eerste 2 dagen fysiek heel zwaar en emotioneel was ik dan ook all over the place. Dag 3 en 4 gingen al heel wat beter zowel fysiek als mentaal. Maar het is toch moeilijker dan voorgesteld vind ik.

2 weken geleden

Idd en ik vond de nachten zwaarder eens ik gestopt was. Opstaan om hem een flesje te geven vraagt zoveel van me. Terwijl ik van de borstvoeding echt genoot en nadien ook makkelijker terug in slaap viel.

2 weken geleden

Reactie op Rabarbara

We gaan dit weekend Hipp Combiotik proberen. We hebben nog een grote voorra ...
We hebben nog enkele dozen Hipp combiotik FLM voor 0-6 maanden staan eigenlijk. Laat maar weten als je interesse hebt. We zijn op 4 maanden overgestapt op dieet melk op voorschrift van de pediater.

2 weken geleden

Reactie op DoordachteHemel591357

We hebben nog enkele dozen Hipp combiotik FLM voor 0-6 maanden staan eigenl ...
Je hebt er 2 soorten van en de FLM staat voor ‘ferments lactic a l’issu maternel’.

vorige week

Reactie op DoordachteHemel591357

We hebben nog enkele dozen Hipp combiotik FLM voor 0-6 maanden staan eigenl ...
Da's lief, maar hij is 6 maanden, dus we geven al de opvolgmelk ☺️ Inderdaad degene die zogezegd goed op borstmelk lijkt

Reactie op Rabarbara

We gaan dit weekend Hipp Combiotik proberen. We hebben nog een grote voorra ...
Mama's, ik vind die hipp combiotik FLM niet, kan iemand me een linkje sturen aub? 🥰

vorige week

Mama's, ik vind die hipp combiotik FLM niet, kan iemand me een linkje sture ...
De meeste supermarkten hebben die, Colruyt / Carrefour / Delhaize / Albert Heijn. Maar je kan ook online bestellen bij Kruidvat: https://www.kruidvat.be/nl/hipp-2-bio-combiotik-opvolgmelk/p/4226902

6 dagen geleden

Reactie op Rabarbara

De meeste supermarkten hebben die, Colruyt / Carrefour / Delhaize / Albert ...
Bedankt 🥰 kan je ook even laten weten of je zoontje dit dronk of niet? Altijd spannend🙊

5 dagen geleden

Bedankt 🥰 kan je ook even laten weten of je zoontje dit dronk of niet? Alt ...
Overdag gaat het prima, maar 's avonds wil hij alleen maar de borst 😅 Maar dat zal eerder psychologisch zijn denk ik. De smaak vindt hij precies wel oké en tot hier toe ook niet veel problemen met vertering.

2 dagen geleden

Reactie op Rabarbara

Overdag gaat het prima, maar 's avonds wil hij alleen maar de borst 😅 Maar ...
Al goed dat overdag lukt, zal wrs wel psychologisch zijn, zal nabijheid ook willen 😊

gisteren

Al goed dat overdag lukt, zal wrs wel psychologisch zijn, zal nabijheid ook ...
Ja ik vind het momenteel wel oké om 's ochtends en 's avonds nog borstvoeding te blijven doen, ons momentje samen 😊 De nachtvoeding slaat hij soms al over en overdag heb ik nu alle vrijheid, dat maakt al een groot verschil.