7 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben die van Jollein met afritsbare mouwen en zijn daar heel tevreden van. Momenteel gebruiken wij de TOG 3, is wel maar 18 graden op zijn kamer.
Wij gebruiken die van hema met afritsbare mouwen, tog 3. Bij ons is het nu 19 graden. Hij heeft een korte mouwen romper aan en een pyjama met lange mouwen en broek en vaak leg ik er 's nachts nog een dekentje overomdat het hier in huis nogal afkoelt

2 maanden geleden

Ik gebruik die van Hema en c&a met afritsbare mouwen TOG 2,5 of 3. Hij heeft een romper met korte mouwen en een dunne pjama met lange mouwen erop. De kamer is 20/21 graden.

2 maanden geleden

Heyhey, wij hanteren schema in bijlage als richtlijn, dus we variëren daarop maar met dit in het achterhoofd. Bijvoorbeeld: tot vorige week gebruiken wij Jollein slaapzak zonder mouwen met togwaarde 1. Sinds deze week is het 18-18,5 graden en wij gebruiken nu de Jollein slaapzak (prijs kwaliteit super) met afritsbare mouwen met togwaarde 3 met mouw/togwaarde 2 zonder mouw. Wij doen hem dus voor die 18 graden het volgende aan: body korte mouwen - pyama - slaapzak zonder mouw (tog 2). Maar je zou ook body lange mouw - pyama en slaapzak tot 1 kunnen geven. We proberen steeds 2 slaapzakken te hebben van zelfde togwaarde in geval van accidentje en als we dus iets dunnere slaapzak gebruiken - hanteren we eerder lange mouw voor body bv. Hopelijk ben je daar iets mee :-)

2 maanden geleden

Hier de bijlage :)

vorige maand

Ik gebruik die van hema(regelmatig staan ze aan -20%), kruidvat, jbc en c&a. Zeer goede prijs-kwaliteit allemaal. Hier nu nog een zomerslaapzak zonder mouwen (warmbloedig zoontje 🤣), maar binnenkort ook de dikkere met +- tog 3 en daar kunnen ook de mouwen af.

vorige maand

Ik heb eergisteren eentje in de wibra gekocht voor €20. Met mouwen 3tog, zonder mouwen 2tog