2 Reacties
2 weken geleden
Bij ons niet per se met slapen, maar wel door de dag wanneer ik met haar alleen thuis ben. Ik mag geen stap uit haar buurt verzetten om naar de wc te gaan of iets uit de berging te pakken, ze wil de hele tijd op schoot,...
Ik probeer in de mate van het mogelijke in de buurt te blijven, maar soms laat ik haar ook gewoon even doen, omdat het soms echt niet anders kan (ik kan niet eeuwig wachten met naar de wc gaan omdat madame dat wil 馃ぃ).
Als ze dan 茅cht overstuur wordt, geef ik haar wat extra aandacht, als het mindert of zelfs helemaal stopt, laat ik haar gewoon verder spelen en doe ik mijn eigen ding, maar wel een beetje in de buurt.
Ik vermoed dat dat met slapen ook zo zal zijn, dus moest ik in jouw situatie zijn, zou ik denk ik ook in de mate van het mogelijke die nabijheid bieden, maar als het niet anders gaat of als ik zelf aan het einde van mijn Latijn zou zijn, zou ik haar denk ik toch wel (even) laten doen.
In ieder geval is er geen 茅茅n juiste methode en is het vooral op gevoel denk ik 馃し je bent in ieder geval niet alleen!!
Veel goede moed en onthoud: "HeT iS eEn FaSe 馃馃ゲ"
2 weken geleden
Hier ook, alleen is het hier al even bezig ... Afzetten bij de opvang is een hel! Ze is wel snel gekalmeerd (we blijven altijd even op de gang wachten 馃槀). Thuis hetzelfde, ik kan niet naar wc gaan ofzo, ze moet overal mee naartoe ofwel is het echt krijsen. Heb gelezen dat het de piek is tussen 15 en 18maanden dus indd, het is een fase 馃槀馃槀