19 Reacties

10 maanden geleden

Wat moet dat hard voor je zijn! 🫂 Wij verwachten een kindje met een hartafwijking.

10 maanden geleden

Oh, wat leef ik met jullie mee in deze zware periode… ik wens jullie veel sterkte! Mag ik vragen waardoor het zwangerschapsverlies komt? Vele virtuele knuffels✨💞

10 maanden geleden

Hej, wat een vreselijk moeilijk nieuws om zo ver in de zwangerschap te horen 😥 er zijn verschillende instanties waar je terecht kan; Fara is een organisatie voor zwangerschappen die moeilijk verlopen. Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt en redelijk snel 2 gesprekken met een psycholoog gehad van Fara, wat hielp om in deze onmogelijke keuze een knoop door te hakken. (https://www.fara.be/). Boven de wolken is een organisatie die je helpt opvangen na verlies van een kindje. Verder zou ik zeker je gynaecoloog vragen of er geen psycholoog verbonden is aan het ziekenhuis die hierin kan begeleiden, verschillende ziekenhuizen hebben dit namelijk normaal wel. Heel veel sterkte, het is ondragelijk om dit te moeten doorstaan. 🍀

9 maanden geleden

Hoe is het met je?🫂

9 maanden geleden

Reactie op babyaugust

Hoe is het met je?🫂
We zijn ons zoontje Helder verloren op 36 weken. Bij een controle echo was er geen hartslag meer.

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

We zijn ons zoontje Helder verloren op 36 weken. Bij een controle echo was ...
Ach nee toch 😢 Heel veel sterkte ! ✨💫

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Heel veel sterkte😢👼🏼

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Sterkte!💫

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Heel veel sterkte gewenst 🥹 Verschrikkelijk!

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Heel veel sterkte 🫂 ♥️

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Ik wens jullie heel heel veel sterkte toe met het verlies van Helder. 😢❤️

9 maanden geleden

Heel veel sterkte! 🫶🏼

9 maanden geleden

Heel veel sterkte 💫

9 maanden geleden

Heel veel sterkte 🥀 zo'n verlies is onbegrijpelijk en onvatbaar.... Hopelijk heb je een koesterkoffer gekregen in het ziekenhuis? Ga zeker eens een kijkje nemen op de website van het Berrefonds, deze organisatie kan een steun zijn bij verlies van een kind. Ze organiseren o.a. praatmomenten per regio, hebben een chat ('glinsterchat')om te praten met ouders die iets gelijkaardigs hebben meegemaakt, en verkopen boeken en andere dingen die je zouden kunnen helpen bij het verwerken. 🍀

9 maanden geleden

Heel veel sterkte! Wij hebben vorig jaar onze dochter moeten afgeven op 32 weken dus ik weet ergens hoe het voelt (natuurlijk is het voor iedereen anders) je kan bij boven de wolken terecht en op Facebook zijn ook heel veel groepen van mama’s die een stilgeboorte hebben gehad. Veel sterkte nog en probeer goed te blijven communiceren met je partner want dat is in dit geval echt van levensbelang ❤️❤️

9 maanden geleden

Reactie op Siskewiet

Heel veel sterkte 😔😢

9 maanden geleden

Mijn hart breekt, veel sterkte ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Kim Crauwels

Heel veel sterkte! Wij hebben vorig jaar onze dochter moeten afgeven op 32 ...
Hallo! Mag ik je vragen welke groepen op Facebook? 🙏🏼

6 dagen geleden

Reactie op Moonwomxnn

Hallo! Mag ik je vragen welke groepen op Facebook? 🙏🏼
Ooh sorry! Dit berichtje is me helemaal ontgaan! 😔 ik hoop dat je al wat groepen hebt kunnen vinden ❤️