5 Reacties

3 weken geleden

Ik zou eens vegan receptjes opzoeken, bijvoorbeeld op Pinterest. Als je 'vegan breakfasts baby' intypt, krijg je al veel opties en dan ben je zeker dat er nooit ei en melk in zit. Haver moet je dan wel nog even voor opletten natuurlijk ☺️ veel succes! 🥞

3 weken geleden

Bijkomend vraagje. Onze dochter is morgen 7 maand maar wanneer begin je daar aan, aan ontbijt? Momenteel drinkt ze bij ons gewoon een grootte fles. Groentenpap lukt al goed maar fruitpap is nog maar enkele hapjes. Dus voor ons lijkt ontbijt echt nog niet direct aan de orde.

3 weken geleden

Reactie op KPO

Bijkomend vraagje. Onze dochter is morgen 7 maand maar wanneer begin je da ...
Ik weet ook niet of het bij ons aan de orde is maar ze drinkt bij ons best vroeg haar eerste fles omwille van honger en tegen dat het tijd is voor de tweede is ze in de opvang dus ik wilde eigenlijk nog iets kleins tussenin beginnen geven. Evengoed eet ze het nog niet he maar wilde al eens proberen haha

2 weken geleden

Ik geef tussen haar ochtendfles en fruithapje bijv een ligakoekje, die je mag geven vanaf 6 tot 12m. Tevens begin ik met oefenen van hapje, dus soms geef ik haar een stukje geroosterd brood (normaal brood plakt snel aan t gehemelte), stukje banaan of advocado. Dit om alvast te oefenen en vindt ze heerlijk. Mijn dochtertje is ook 7 maanden.

2 weken geleden

Ik geef mijn zoontje meestal advocado, stukje banaan, omelet, boterham met smeerkaas zonder korstjes, bananenpannekoekjes, yoghurt… ik wissel vooral veel af :)