4 Reacties

2 weken geleden

Wat erg om te lezen! Hier een babytje dat op 5 maanden is overgestapt op Novalac Allernova AR+. De eerste week was hij ook wat geconstipeerd maar niet zo erg als jij omschrijft. Wij zitten nog steeds op allernova omdat hij op alle andere melkjes reageerde, ook op omneo. 😞 Is waarschijnlijk niet wat je hoopte te lezen en zal je dus ook niet veel helpen maar vrees dat geen enkele reactie zekerheid biedt want elk kindje is zo anders. 🫤 Ik hoop gewoon vooral voor jullie dat het snel betert. Een kindje dat zo veel huilt en krijst is echt heel heftig. Ik ken het ... Ik vond dat echt een beetje traumatiserend bij ons. Heb je zelf genoeg ondersteuning?

2 weken geleden

Reactie op EDEP

Wat erg om te lezen! Hier een babytje dat op 5 maanden is overgestapt op No ...
Dankjewel allereerst voor je reactie! Ik vrees dat zij ook gaat reageren op de andere melk, ze trekt nu al terug haar beentjes op🙁 elk kindje is zeker anders maar ik las nog voorvallen met constipatie bij Novalac, wat ik al heel gek vind want ik ken best wel veel kindjes die het echt goed doen op deze melk. Ja het is vooral heel zielig voor haar dat het zo lang moet duren, we vinden maar niet de correcte oplossing voor haar. Ja al een geluk heb ik een goed vangnet maar inderdaad het is traumatiserend. Bij alles denk ik oei daar gaat ze op reageren , alles is met een bang hartje. Dankjewel nogmaals!

2 weken geleden

Eet je baby'tje al vaste voeding? Als dat grote porties zijn, nadien nog wat water geven? Daarnaast ook steeds wat olie bij het eten = gezond en helpt voor constipatie. Voor de melk heb ik helaas geen tips..

2 weken geleden

Ons kindje krijgt ook novalac allernova AR+ ( sinds dat hij 4 maanden is in combinatie met borstvoeding). Hij heeft hier ook steenharde stoelgang door. Wij helpen hem en geven hem lactulose. Hier zijn de nachten ook verschrikkelijk met zeer veel schreeuwen en meer als 10 keer opstaan... Alleen hebben we dit nog nooit gelinkt aan buikkrampen. We willen ook graag gaan overschakelen en kijken of hij ondertussen uit die koemelk allergie is gegroeid maar weten ook niet welke melk we moeten proberen. ( Zeer bang ervoor)