Dag mama's
Mijn zoon is 7,5m oud en heeft al twee weken last van moeilijke stoelgang. Hij krijgt al meer dan een maand vaste voeding (alleen groentepap). Door de dag en voor het slapen is hij altijd bezig met persen maar maakt geen stoelgang. Dit beinvloedt zijn slaap ook. Hij krijgt alleen bv. Ik doe al veel olijfolie in zijn pap en fietsen met de benen. Soms gebruik ik de thermometer en na 5 min komt er wel iets uit. Soms veel en soms weinig.
Nog mama's die hetzelfde probleem hebben en misschien ook een oplossing?
Geen oplossing helaas maar ik merk ook dat mijn borstvoedingsbaby veel last heeft van krampen voor hij stoelgang maakt. Hopelijk snel beterschap voor onze kleintjes
Hier niet zo extreem, maar inderdaad wel moeilijkere stoelgang sinds overschakeling naar groentepap en fruitpap. Ook 7,5m en enkel borstvoeding daarbuiten. Olijfolie zou ook mijn tip zijn en veel aanleggen. Onze melk zou ook laxerend moeten werken. Hopelijk helpt het! 馃馃徏
Ik geef 1x op de week in zo een sabbel tut ( waar je voeding in kan steken ) gedroogde pruim klein beetje opwarmen, je hebt ook zakjes van ella鈥檚 kitchens met alleen pruimen in, en dit is een succes 馃檭