8 Reacties

vorige week

Ik heb het ook een paar keer aan de hand gehad, 茅茅n keer inderdaad door griep en daarna net zoals bij jou door weer ge gaan werken, ondanks het kolven op het werk. Toen ik het de eerste keer aan de hand had doordat ik ziek was, heb ik op aanraden van mijn vroedvrouw de supplementen van Mother's Gem (te koop via bol.com) ingenomen en heb ik een week 's avonds aan clusterkolven gedaan. Alleen al met de clusterkolven (in afwachting van de levering van de supplementen) was mijn productie meteen gigantisch gestegen, zelfs met lekkende borsten en het hele circus. Samen met de supplementen was het h茅茅l snel opgelost. Nu ik weer ga werken merk ik dat mijn productie met kolven absoluut niet om over naar huis te schrijven is. Maar als ik die supplementen inneem, zelfs veel minder dan de aanbevolen dosis, kan ik toch een mooie hoeveelheid afkolven. Ik denk er ook gewoon niet altijd aan om die supplementen drie keer per dag te nemen, dus soms neem ze dan gewoon een uurtje ofzo voor mijn kolfpauze en zelfs dat doet al wonderen! Hier is de link voor Mother's Gem op bol.com: https://shorturl.at/sbtu8 en ik zal je het schema voor clusterkolven er ook bij doen! Ik vond het clusterkolven echt miserie, maar het effect was heel duidelijk 馃槀 Heel veel succes ermee! 馃崁馃嵓 En als je besluit om je er toch bij neer te leggen, is dat ook helemaal prima natuurlijk!

vorige week

Reactie op valerie_91

Ik heb het ook een paar keer aan de hand gehad, 茅茅n keer inderdaad door gri ...
dankjewel voor de tips! mag ik nog even vragen hoe jouw schema er uit ziet ivm kolven? mijn zoontje drinkt nog enkel in de ochtend en avond dus ik gaf hem s鈥檕chtends zijn flesje en kolfde toen af en s鈥檃vonds aan de borst.. dus overdag kolfde ik al eventjes niet meer, ik denk wel van weer op de middag te beginnen kolven op de dagen dat ik vrij ben (dat zijn 4 dagen per week) voor mijn productie op gang te houden.. tis gewoon zo plots gezakt anders haalde ik uit die ene kolfbeurt 300ml en nu maar de helft 馃槩

vorige week

Reactie op celien 1993

dankjewel voor de tips! mag ik nog even vragen hoe jouw schema er uit ziet ...
Ik werk drie dagen in de week, op die dagen kolf ik telkens 茅茅n of twee keer (meestal 茅茅n keer) en geef ik 's morgens en 's avonds borstvoeding. Op de andere dagen is mijn kindje bij mij dus geef ik borstvoeding. Als ik de supplementen inneem, merk ik wel duidelijk een verschil met de hoeveelheid gekolfde melk in de namiddag, omdat de supplementen dan de tijd hebben gehad om te werken 鈽猴笍

vorige week

De supplementen van Mothers Gem die Valerie hieronder beschrijft, neem ik ook en amai, wat een verschil!! Ik neem ze niet elke dag want dat vergeet ik 馃槄 maar als ik er dan eens twee neem in de ochtend, heb ik daar wel een paar dagen plezier van.

vorige week

Reactie op PaulienP97

De supplementen van Mothers Gem die Valerie hieronder beschrijft, neem ik o ...
heb ze in december ook eens geprobeerd en idd werkte wel goed alleen jammer dat ze zo duur uitkomen als je ze een tijdje wil blijven nemen.. dus nu even langs de natuurwinkel geweest en heb daar dezelfde kruiden gevonden maar dan stuk goedkoper.. zal het eens uitproberen 鈽猴笍

vorige week

Reactie op valerie_91

Ik werk drie dagen in de week, op die dagen kolf ik telkens 茅茅n of twee kee ...
Zijn deze supplementen beter dan boezemvriendjes? Enige ervaring of kennnis?

6 dagen geleden

Reactie op esraO

Zijn deze supplementen beter dan boezemvriendjes? Enige ervaring of kennnis ...
De vroedvrouw had deze samen met die van Mother's Gem aangeraden, ik heb enkel voor die van Mother's Gem gekozen omdat die sneller geleverd konden worden. Dus ik denk dat ze allebei kwalitatief zijn, ik heb gewoon enkel die van Mother's Gem geprobeerd 馃し

6 dagen geleden

Reactie op celien 1993

heb ze in december ook eens geprobeerd en idd werkte wel goed alleen jammer ...
Ze zijn inderdaad duur. Laat me zeker weten als de losse kruiden bij jou ook effect hebben, dan is dat iets wat ik ook kan proberen 馃槉