8 Reacties
3 maanden geleden
Mijn dochter (ook Lina haha) is bijna 14maanden en drinkt smorgends tussen 6u en 7u 210ml en na haar dutje (tussen 9.30u en 10u) haar ontbijt en tot 12.30u nog wat tussendoortjes (fruit, plakje kaas, brood of danone) en dan slaapt ze tot 14/14.30u en dan krijgt ze meestal nog eens een snackje en rond 16u krijgt ze avond eten en dan nog wat fruit of snackjes ernaa en dan tussen 18.30u en 19u nog een flesje van 210ml en gaat ze naar bed.
3 maanden geleden
Ik geef nog borstvoeding, dus geen exht udee, maar k&g zei max 500 ml melkproducten per dag: dus zowel kaas, yoghurt als gewone melk...
3 maanden geleden
Ik geef ook nog borstvoeding maar probeer wel al eens melkproducten te introduceren. Als ik bv havermout maak of smorgens wat laat drinken is dit volle melk.
Als Rosalie bij mij is, ist echt open bar 馃槀 in de opvang geef ik een beker mee met 150ml moedermelk die ze verspreid over de dag kan drinken. Soms is die leeg, soms niet
3 maanden geleden
ik geef nog borstvoeding (a volonte tussen 17u en 7u normaal) en daarbij extra vaak nog een flesje van 120ml koemelk of yoghurt of een papje met volle melk.
3 maanden geleden
Reactie op meliah
Mijn dochter (ook Lina haha) is bijna 14maanden en drinkt smorgends tussen ...
Dagindeling en hoeveelheid melk evenveel. Zoontje, net 13 maanden