7 Reacties

vorige maand

Ik persoonlijk zou dit nooit gebruiken. Tot niet ergonomisch. Krijg je enkel maar schouder en rugproblemen van. Ik zou dan kijken voor een goeie draagzak

vorige maand

Ik volg graag! Ik wou dit ook kopen!

vorige maand

Ik vind het handig omdat het veel sneller is dan een draagzak/doek, praktischer voor onderweg even kort aan te doen. Ik ben er ook al mee gaan wandelen, wat op zich niet de bedoeling was, en voelde het niet aan mijn rug. Wat wel is, bij een draagzak heb je je handen vrij, hier heb je toch 1 arm waarmee je je kindje toch half tegenhoudt, misschien betert dat als ze groter zijn. Ik had 1 op bol.com voor 20 euro , was ah twijfelen en heb dan gezien de lage prijs toch geprobeerd ;)

vorige maand

Ik ben uiteindelijk gisteren ten rade gegaan in de winkel. En daar werd de mini monkey mini sling mij enorm aangeraden. Deze is ergonomisch en is even vlot in gebruik. Het is ook een hele lichte stof waardoor deze ook ideaal is voor in de zomer. Je kan er zelfs mee in het water gaan. De prijs viel ook goed mee. 40€ Eens thuis heb ik het direct uitgetest en amai, ik heb geen spijt! Je hebt zelfs je beide handen vrij. De wildride is eigenlijk maar ideële vanaf 1,5 jaar, vertelden ze mij

2 weken geleden

Reactie op TatjanaC

Ik ben uiteindelijk gisteren ten rade gegaan in de winkel. En daar werd de ...
Ik heb deze ook, heel blij mee! Makkelijk voor snel naar de winkel te gaan ofzo.

2 weken geleden

Ik heb de wildride, mijn baby en ik zijn er dol op! Mijn dochter is nu bijna 7 maand en gaat perfect! Ook als ze een dutje in mijn armen wil doen kan ik de heupdrager naar voor doen en dan valt ze direct in slaap in mijn armen en ik heb wat steun 😅