nog iemand met een gillende baby thuis? hij doet dit nu al eventjes (is 7 maand nu) … hij doet dit als hij blij is maar ook als hij gefrustreerd wordt, of boos.. kan soms heel luid gaan 🙈
mijn oma zei me dat wij dit nooit deden toen we klein waren en dat deed er me een beetje over nadenken of dit wel ‘normaal’ gedrag is?
en hoe reageren jullie hierop?
Onze dochter van dezelfde leeftijd doet dit ook, denk dat ze gewoon volop hun stembanden aan het ontdekken zijn. Volgens mijn mama deden mijn broer en ik dit wel ☺️
Ja, mijn zoontje is ook echt aan het experimenteren met alle mogelijke geluidjes die hij kan. Soms herhaal ik het geluidje dat hij maakte en dan wordt het een soort van spelletje waarin we 5 x na elkaar hetzelfde geluidje maken / roepen :)
Mijn kindje is ook 7 maand en volop haar stem aan het ontdekken, vooral blijdschap, heel luide en hoge iiiiiii's & aaaaaa's. Als ze zich verveelt is het een minder luide uuuuu. oma noemt haar grappend "decibelleke" nu 🤣
Ik denk dat er een productiefout in ons babytjes van 2024 geslopen is 🤣 want mijn zoontje maakt ook heel veel kabaal, moet soms de tv zelfs luider zetten