9 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook ongeveer sinds een week. Speciaal opgezocht en het hoort blijkbaar bij sprong 9 馃槄 Telkens als iets niet lukt, of hij krijgt zijn zin niet, dan is het zover 馃檮 Ik probeer hem af te leiden en tot nu toe lukt dat wel. Hij is bijna 15 maand. Grappig, hoe we allemaal door hetzelfde gaan 馃槉
2 maanden geleden
Hier ook! Vind het heel moeilijk om daarmee om te gaan. Hij maakt zich zo druk: roepen, krijsen, zijn hoofd naar achter gooien. Als hij zo'n bui heeft kan niets hem afleiden en het lkjkt eindeloos te duren. Vorige week was het een keer zo erg dat ik dacht dat hij iets kreeg. Als mijn vriend er niet was geweest, had ik de dokter gebeld. 馃檲馃槄
vorige maand
Reactie op EDEP
Hier ook! Vind het heel moeilijk om daarmee om te gaan. Hij maakt zich zo d ...
Zo herkenbaar!! 馃槄 Wel een geruststelling dat we niet alleen zijn, haha.
vorige maand
Hier ook hetzelfde 馃馃槄 bij mijn zoontje is het al enkele maanden zo, pittig ding soms 馃
vorige maand
hier ook sinds 2 weken, vooral als ze wat moe is. Ze gooit zich op de grond en schuift verder op haar rug al brullend. Ik probeer haar te laten doen tot ze gekalmeerd is.
vorige maand
Reactie op EDEP
Stopt ze dan ook echt na een tijdje? Hier lijkt het eindeloos te duren. 馃檲
soms wel, soms niet. Het enige met garantie op succes is hier borstvoeding geven... Daarstraks heeft ze heel de trein bij elkaar gebruld...