9 Reacties

vorige week

Hier negonnen met vers, maar ik vind het combineren heel moeilijk, lees dan vooral bonen, vlees, vis,… en vond het mega jammer als ik 2u in de keuken had gestaan, en hij het uiteindelijk ni lekker vindt of gwn nog niet echt honger had het te moeten weggooien… dus overgeschakeld op potjes. Voorbbaby’s zijn ze best streng dus kan niet geloven dat het slecht zou kunnen zijn ;) doe vooral wat goed voelt!

vorige week

Here we give a bit of everything. If we cook vegetables and meat that she could eat and we can put on the side for her (without many spices etc), we give that. And other times she gets the ready made jars. A little bit of everything 😊

vorige week

Er was een documentaire ik dacht van BOOS, dat potjes voeding veel gezonder bleek te zijn dan verse groenten wegens Pesticiden

vorige week

Reactie op Maité1409

Hier negonnen met vers, maar ik vind het combineren heel moeilijk, lees dan ...
Welk merk neem je dan ?

6 dagen geleden

Bij ons krijgt hij in de week in de crèche vers en in het weekend veel potjes. Omdat ik ook in de weekends werk en de papa staat er dan alleen voor.

6 dagen geleden

Ik maak het ook zelf. Maar soms denk ik ook dat er te veel chemicaliën gespoten worden. Wassen met azijn helpt nog wel. Dit lijkt een beetje op diepvriesgroenten die gezonder zijn dan de gewone groenten in de winkel.

6 dagen geleden

Hier ook potjes want wat we vers maken lust ze niet 😂😂 wij nemen de bio vd carrefour, ook fruit maat fruit soms ook vers of bv een stukje banaan in het handje

5 dagen geleden

Reactie op AVM-1992

Welk merk neem je dan ?
Kijk ik niet echt naar, kijk vooral naar de wel of niet toegevoegde dingen.

2 dagen geleden

Wij doen de ene week verse groenten en potjes/zakjes fruit en de andere week omgekeerd... Als we weggaan altijd potjes