Hoi, ik maak voor mijn kindje meestal verse groente en fruitpapjes. Als we op weekend zijn, neem ik Hipp voeding mee.. Nu lees ik tegenwoordig heel veel dat potjesvoeding zoals bv Hipp eigenlijk even veel vitamientjes en even gezond is als verse voeding, sommige zeggen zelfs gezonder door de strengere controles? Hebben jullie hier verder onderzoek naar gedaan? Wat is jullie mening?
Hier negonnen met vers, maar ik vind het combineren heel moeilijk, lees dan vooral bonen, vlees, vis,… en vond het mega jammer als ik 2u in de keuken had gestaan, en hij het uiteindelijk ni lekker vindt of gwn nog niet echt honger had het te moeten weggooien… dus overgeschakeld op potjes. Voorbbaby’s zijn ze best streng dus kan niet geloven dat het slecht zou kunnen zijn ;) doe vooral wat goed voelt!
Here we give a bit of everything. If we cook vegetables and meat that she could eat and we can put on the side for her (without many spices etc), we give that. And other times she gets the ready made jars. A little bit of everything 😊
Ik maak het ook zelf. Maar soms denk ik ook dat er te veel chemicaliën gespoten worden. Wassen met azijn helpt nog wel. Dit lijkt een beetje op diepvriesgroenten die gezonder zijn dan de gewone groenten in de winkel.
Hier ook potjes want wat we vers maken lust ze niet 😂😂 wij nemen de bio vd carrefour, ook fruit maat fruit soms ook vers of bv een stukje banaan in het handje