18 Reacties

Ik ben op 8 weken ook erachter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling, ook eerste keer zwanger 😉
Er is trouwens een extra geboorteclub voor meerlingen, waar je extra en andere vragen kan stellen, moest je daar nog niet inzitten...

2 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling. Ook mijn eerste zwangerschap. Uitgerekend voor half april (,maar hoogstwaarschijnlijk komen ze vroeger). Het voelt nog zeer onwerkelijk, ook al begint die buik te groeien. 😅
Weten jullie inmiddels de geslachten? Bij mij zijn het 🩵🩵

Reactie op VerrassendeZandkorrel596686

Weten jullie inmiddels de geslachten? Bij mij zijn het 🩵🩵
Bij mij twee meisjes ☺️🩷🩷 Volgende week maandag afspraak voor de 20 weken echo. Ze groeien ook echt heel snel (mijn buik dus ook 😅), maar wel gelijk dus daar zijn we heel blij om. Duimen dat dit zo blijft de gehele zwangerschap 🤞
Bij mij zijn het ook 2 meisjes 🩷🩷. Vind het nog steeds onwerkelijk. De namenzoektocht verloopt wat stoever … 🙈

Er is trouwens een extra geboorteclub voor meerlingen, waar je extra en and ...
Waar kan ik deze vinden?
Hi hier ook zwanger van een tweeling! Eerste zwangerschap. 😄 Proficiat!🥰

Reactie op AttenteKomeet582426

Bij mij zijn het ook 2 meisjes 🩷🩷. Vind het nog steeds onwerkelijk. De n ...
Ik heb nochtans veel meer moeite om jongensnamen te vinden dan voor meisjes 😅🙀

Waar kan ik deze vinden?
Vanaf het moment dat je in de app aanduidt dat je een tweeling verwacht wordt je automatisch aan die groep toegevoegd!
De gynaecoloog wilt mij op 25 weken al thuis zetten precies. Dat is vanaf nieuwjaar. Hebben jullie dat ook zo meegekregen of mogen jullie wel nog langer werken? Vanaf volgende week (week 21) mag ik alleen nog thuiswerken.

Ik heb nochtans veel meer moeite om jongensnamen te vinden dan voor meisjes ...
Ik net andersom. 🙈 Hier onze jongenslijst; Oscar, Julien, Romain, Richard, Achille, Lucien, Basile, Jerome, Emile, Henri, Cesar, Arthur, Victor, Charles (Als je van oude namen houdt natuurlijk ;)).

De gynaecoloog wilt mij op 25 weken al thuis zetten precies. Dat is vanaf n ...
Bij mij hetzelfde. Ik heb nu een briefje voor thuiswerk volledig, maar ik ga wel nog 2-3 dagen naar kantoor (zolang het gaat). Ik vrees vanaf 25-28 weken ook niet meer werken.
Wij horen graag oude namen! Victor staat heel hoog op de lijst, maar voor de tweede naam zijn we er nog niet aan uit 😅. Voor meisjes had ik Eloïse, Eleonore, Nina, Amélie of Mona, maar die zullen we dus niet kunnen gebruiken. Misschien ben jij er meer mee!

5 dagen geleden

De gynaecoloog wilt mij op 25 weken al thuis zetten precies. Dat is vanaf n ...
Wat doe je precies van job? En vind je zelf nog dat het lukt?

Wat doe je precies van job? En vind je zelf nog dat het lukt?
Ik heb een bureau job, dus fysiek totaal niet zwaar. Het pendelen begint wel vermoeiend te worden. Langs de ene kant denk ik dat ik wel langer (van thuis weliswaar) kan werken, langs de andere kant wil ik ook wel luisteren naar het advies en de rust nemen die ze me voorschrijven.

5 dagen geleden

Ik heb een bureau job, dus fysiek totaal niet zwaar. Het pendelen begint we ...
Klopt, ik zit met hetzelfde gevoel.

4 dagen geleden

Oh zo leuk dat jullie allemaal een tweeling krijgen. Ik zelf niet, maar ik ben zelf wel van een tweeling. Mijn zus en ik zijn tot 39 weken en 4 dagen bij ons mama in de buik blijven zitten, dat hoor je niet vaak 🤭. Vervolgens gewoon natuurlijk bevallen. Ons gewicht was beide ook goed, 100 gram verschil en 1cm (tussen ons twee).