4 Reacties
4 dagen geleden
Hier ook een 2de mannetje maar er zit 8j verschil tss dus kan het me niet meer herinneren 🙈 hij is vooral actief als ik op mn gemak in de zetel zit 😂 mn oudste was de laatste maanden zeer actief amai. Maar beter teveel beweging dan te weinig denk ik 🥰
4 dagen geleden
Hier ook 22+5! Ik voel miin dochtertje ook continu bewegen, vooral wanneer ik rustig neerzit. De eerste schopjes voelde ik duidelijk vanad week 19. Ze zorgde ervoor dat onze 20 weken echo veel langer duurde omdat mijn gyneacoloog haar hartje niet kon bekijken😆 mijn vriend kan haar ook dagelijks voelen als hij zijn hand op mijn buik legt🥰
4 dagen geleden
Hier ook tweede zwangerschap (jongetje) kort na de vorige zwangerschap (meisje). Dochtertje voelde ik vanaf 16 weken en werd ook steeds intenser, maar kan me niet herinneren dat ik er echt wakker van werd ‘s nachts.
Zoontje voelde ik volgens mij het eerst rond 9 weken al rommelen en vanaf 16 weken werden dat ook harde schopjes die ik door mijn buik kon zien. Nu 21w en is ook al heel intens en heel vaak, maar ook niet dat ik er wakker van wordt (voorlopig 😅). Ik voel hem wel ook veel als ik rondloop ofzo, dat kan ik me niet herinneren bij mijn dochter zo vroeg in de zwangerschap.
4 dagen geleden
Helaas normaal en het zal erger worden. Hier 1e ook relatief rustig maar de 2e was verschrikkelijk snel voelbaar en meteen ook heel hard aanwezig 😂 Nu de 3e ook heel erg duidelijk nog in leven daar. Voordeel is dat je weet dat alles goed met hun is maar het nadeel is dat dit heel actief zijn wel heel hard op mijn lichaam heeft gewerkt de laatste zwangerschap en nu krijg ik ook weer dat gevoel. Vb instant moeten plassen, krampen, rugpijn / bandenpijn en vaak ook echt gelijk een beurse buik van het hele harde bewegen. Bij de eerste pas laatste weken gehad maar met de 2de al vanaf 20 weken oberal last gehad