5 Reacties

Hey! Heel herkenbaar! Ik werk als ortho in een WZC waar ik vaak om 7u moet beginnen terwijl de crèche pas opengaat om 7u en mijn man om 7u30 moet beginnen en hij daarvoor toch zeker een drie kwartier moet rijden. Ik zou dus altijd lates moeten vragen om ons kindje af te zetten op de crèche zodat hij hem altijd kan gaan halen (dus twee autostoelen nodig). Zelf ben ik ook vooral omwille van de uren aan het overwegen om van job te veranderen. Vraag me inderdaad ook af hoe anderen dit doen want dat kan toch enkel als je een groot netwerk hebt dat zeer flexibel is?

gisteren

Hey mama, ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis en voor mij en men vriend lukt het juist heel goed met de shiften. Hij daguren en ik shiften (vroeg,laat nacht)

Reactie op loukes

Hey mama, ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis en voor mij en men ...
Als er 1 van de 2 daguren heeft is het idd makkelijker :(

gisteren

Ik sta in het onderwijs en begin nu met dat ons dochtertje naar school gaat in te zien dat het echt niet simpel is voor werkende mensen. 8.20 start en 15.20 gedaan.. wie kan zulke uren nog doen? En dan pedagogische studiedagen, vakanties, … ik zou zeker aanraden om een job te zoeken die meer past bij kinderen, maar dat is niet altijd simpel. Je gaat ook gewoon zoveel mogelijk bij je kindje willen zijn.
Ik plan ook om ander werk te zoeken, maar om geheel andere redenen. Op dit moment ben ik dagelijks namelijk 3u kwijt aan transport en dat wil ik met een kindje niet blijven doen. Ik hoop op korte termijn iets dichterbij te vinden, maar heb er wel vertrouwen in :)