4 Reacties

Ik heb dit nu 6 weken, wisselend in intensiteit maar toch ook heel heftig vaak. verschrikkelijk. Simutriptan is veilig tijdens je zwangerschap. Helpt goed

11 uur geleden

Verschrikkelijk vaak al weken lang. Momenteel haalt mcdo (zoute friet, frisdrank en een burger) wel de scherpste kantjes er af om het 'leefbaar met een 2 jarige peuter' te maken. Zoals AngstlozeKaravaan zegt kan een triptan wel helpen. Ik nam vroeger weleens Zolmitriptan maar wordt daar heel erg misselijk van en heb al HG dus vermijd ik triptanen in het algemeen. Geen idee of het mag maar je kan ook een bètablokker nemen ervoor. Bespreek dit even met een arts. Ik had dit wel eens heel wat jaren geleden maar geen idee ivm zwangerschap of dit wel of niet mag. Heb het zelf nog niet gevraagd of geprobeerd omdat ik liefst geen medicatie neem nu.
Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal op 22w. Ik nam aan dat het te maken had met de zwangerschap, maar de dokter heeft net gezegd dat het spanningshoofdpijn is door een verkeerde houding. Heb kinetherapie voorgeschreven gekregen.

9 uur geleden

Wel mee uitkijken hoor. Erge hoofdpijn die niet weggaat met paracetamol kan een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging. Als je een bloeddrukmeter in huis hebt, even meten. En ik zou toch even de dokter contacteren hierover. Better safe than sorry.