5 Reacties

vorige week

In het begin zwart wit dingen die ze kunnen zien. Ze kijken alleen maar en zien heel wazig.. iets dat muziek maakt ook altijd leuk. Beetje later - eens ze kunnen grijpen - dingen om in hun mondje te steken want zo verkennen ze alles. Eens ze kunnen zitten zijn er veel mogelijkheden h猫.

3 dagen geleden

Op de website van Kind en Gezin staat info betreft leeftijd en aanbod speelgoed ifv de ontwikkeling. Ik denk dat we vaak te veel hebben of krijgen 馃槃 Ik wisselde regelmatig af eens de babyfase voorbij. Dan worden ze uitgenodigd om ergens naartoe te kruipen/stappen en ontdekken ze weer wat nieuws.

3 dagen geleden

In het begin hadden wij een muziekmobieltje en zwart wit boekjes en pas rond 3 a 4 maanden rammelaartjes en zo'n balletje zoals op de foto. Dat vond hij toen gemakkelijk om vast te pakken en leuk om aan te prutsen. Hij lag dan ook graag onder een speelboog om te zwaaien en stampen naar de speelgoedjes die eraan hangen. Wij hadden ook een trappelipano maar dat is eigenlijk nooit een groot succes geweest. Vooral niet te veel speelgoed voor in het begin want eigenlijk hebben ze er nog niet veel aan en kunnen ze alleen maar overprikkeld worden als het te veel is.

2 dagen geleden

Ik zou als tip durven geven niets te kopen buiten eventueel een zwart/wit/rood boekje,... In het begin hebben ze er nog niet veel aan en mensen geven heel graag speelgoed cadeau :) het is ook fijn als ze wel beginnen spelen om samen eens naar de winkel te gaan en te kijken waar ze interesse in hebben :)

2 dagen geleden

Dankuwel iedereen! Ik ging sws enkel de zaken kopen dat we nu nodig hebben. Al de rest komt op de geboortelijst. Er is gewoon zodanig veel speelgoed 馃檲