23 Reacties
4 maanden geleden
Mss kan je een extra bloedafname vragen bij de huisarts om hcg en progesteron op te volgen?
4 maanden geleden
Bloedafnames om de verdubbeling van HCG te checken en idd misschien een pretecho rond de 7 weken wanneer er zeker een kloppend hartje zichtbaar zou moeten zijn!
4 maanden geleden
Reactie op Dm W
Ik volg even. Ik zit in hetzelfde schuitje. Voorlopig vertrouw ik de natuur ...
Goed idee! Weet wel dat symptomen ook even kunnen afnemen en elke dag kunnen verschillen, ik had enkele dagen geen symptomen meer en was heel ongerust daardoor. Was gelukkig allemaal ok茅 en eergisteren op 6 weken een kloppend hartje gezien!
4 maanden geleden
Reactie op Marokina
Ik ben 5weken en 3 dagen zwanger en ik heb bruin verlies al 2 dagen
Bruine afscheiding of bruin bloed? Ik zou naar je verloskundige bellen
4 maanden geleden
Reactie op Marokina
Ik heb bloedname gedaan op 5/8 en de waarde was hoog
En heb je verteld van je bruine afscheiding? Want als die afscheiding bllijft kunnen ze wel een echo doen toch?
4 maanden geleden
Reactie op Marokina
En ik maak me zorgen
Dat begrijp ik helemaal! Ik had lichtroze afscheiding op 5+.. en ik ben nu 6+3 en heb eergisteren een kloppend hartje gezien. De gynaecoloog zegt dat zo lang het geen hevig bloedverlies is met krampen dat we ons geen zorgen moeten maken, en dat zelfs hevig bloedverlies ook niet altijd wil zeggen dat er iets is met de baby! Als je ook hevige pijn zou beginnen krijgen dan zou ik gewoon naar het spoed gaan en daar een echo vragen.
Staat er al een echo gepland bij je gynaecoloog?
4 maanden geleden
Reactie op Marokina
Pas 2/9 maar pijn heb ik helemaal niet alleen da afscheiding
Dan zou ik voorlopig rustig proberen blijven en de echo afwachten! Zo lang je HCG verdubbeld.. Bruine afscheiding komt vaak voor en wil niet meteen zeggen dat er iets mis is met je baby! Ik duim voor jullie 馃挄
4 maanden geleden
Reactie op Marokina
En ik maak me zorgen
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Het was waarschijnlijk wat bloed van de innesteling. Ons meneertje is nu 13 maanden en de zwangerschap is verder probleemloos verlopen. Ik begrijp je stress helemaal want ik dacht ook meteen aan een miskraam maar bleek dus niets te zijn. 馃槈
4 maanden geleden
Reactie op EDEP
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook. Het was waarschijnlijk wat blo ...
Hetzelfde hier! De volledige eerste trimester bruine afscheiding en zelfs een keer rood. Toch perfect gezonde baby en zwangerschap gehad verder. Ik denk dat bloedverlies of bruine afscheiding in de eerste trimester best veel voorkomt maar dat dat nog niet echt algemeen geweten is.
4 maanden geleden
Ik snap het gevoel van onzekerheid en overbezorgdheid echt helemaal. Ik had op 5 weken 1231 hcg. Vandaag opnieuw bloedname gehad op 6 weken en daarvan krijg ik morgen de resultaten. Het ging bij ons wel echt heel vlot. Half juni mijn spiraaltje laten wegnemen, van 1 tot 5 juli nog mijn maandstonden gehad en meteen erna was het zo ver. Deze week dus 6 weken ver. Hopen dat alles goed blijft lopen nu, het feit dat het zo vlot ging geeft me wel wat stress of alles wel zo goed zal blijven lopen.. morgen dus resultaten van de hcg en dat zou alweer een geruststelling zijn. 4 september pas de eerste echo.