19 Reacties
3 dagen geleden
Hier hetzelfde probleem. Momenteel dus opzoek naar een andere job met vaste 'schooluren'.
3 dagen geleden
Reactie op Feo08
Tegen dat ik weer aan het werk moet, ga ik op zoek naar een andere job. Een ...
Ik werk momenteel niet (en ben intussen zelfs door de huisarts thuisgeschreven, dus ga van werkloos naar mutualiteit), en ben van plan 3 dagen te gaan werken na mijn bevallingsverlof. Maar welke dagen dit gaan zijn, weet ik dus niet.
En mijn man werkt wisselende shiften.
Dus sowieso wordt het bij mij ook een job in vaste daguren, al kan ik niet nu al solliciteren voor over 7 maand ofzo...
Ik was graag terug beginnen werken aan het begin van mijn zwangerschap toen mijn tijdelijk contract bij vorige werkgever afliep. Helaas heb ik fysiek zo'n slechte zwangerschap dat dit niet kon. En dus is de concrete weekplanning momenteel te onbekend.
3 dagen geleden
Reactie op VerstandigeDageraad599650
Hier hetzelfde probleem. Momenteel dus opzoek naar een andere job met vaste ...
Ik werk momenteel niet (en ben intussen zelfs door de huisarts thuisgeschreven, dus ga van werkloos naar mutualiteit), en ben van plan 3 dagen te gaan werken na mijn bevallingsverlof. Maar welke dagen dit gaan zijn, weet ik dus niet.
En mijn man werkt wisselende shiften.
Dus sowieso wordt het bij mij ook een job in vaste daguren, al kan ik niet nu al solliciteren voor over 7 maand ofzo...
Ik was graag terug beginnen werken aan het begin van mijn zwangerschap toen mijn tijdelijk contract bij vorige werkgever afliep. Helaas heb ik fysiek zo'n slechte zwangerschap dat dit niet kon. En dus is de concrete weekplanning momenteel te onbekend.
3 dagen geleden
Reactie op Garnaaltjeapril2026
Ik werk momenteel niet (en ben intussen zelfs door de huisarts thuisgeschre ...
Wij hebben een toevang toegewezen gekregen. Mijn partner is donderdag thuis en woensdag is de opvang gesloten, dus die dagen kan hij niet naar de cr猫che. Ik weet dus ook wat ik zoek in een job, woensdag vrij en starturen die me toelaten ons kindje naar de opvang te brengen, aangezien mijn partner in de vaste vroege staat. Dat helpt natuurlijk wel een heel stuk.
3 dagen geleden
Ik werk zelf ook in een flexibel uurrooster met shiften (vroegens/Latens/nachten/weekends/feestdagen). Wij hebben ons 2de zoontje voor 5 dagen per week ingeschreven in de cr猫che. Met respijtdagen kunnen we hem dan af en toe thuishouden en anders vul ik mijn vrije dag met boodschappen en huishouden en af en toe vrije tijd met vriendinnen (ontbijtje,lunch) zodat ik als hij thuiskomt alle tijd en energie over heb voor hem en zijn broer 馃槉
3 dagen geleden
Reactie op EerlijkeBoom162294
Ik werk zelf ook in een flexibel uurrooster met shiften (vroegens/Latens/na ...
Papa heeft wel reguliere uren dus dat scheelt wel, geen weekend of feestdagen en de vrijdagmiddag thuis. Hij neemt in de zomer wel ouderschapsverlof om de vakantie te kunnen overbruggen.
2 dagen geleden
Reactie op VdSn
Wij hebben een opvang waar we wel flexibel dagen kunnen doorgeven. Ons doch ...
En via wat hebben jullie dat gevonden?馃槉
2 dagen geleden
Reactie op Feo08
Tegen dat ik weer aan het werk moet, ga ik op zoek naar een andere job. Een ...
Wat ik me afvraag, we kunnen dan toch pas de juiste dagen doorgeven van zodra we die nieuwe job ook gevonden hebben? En dan zit je toch nog met enkele maanden overlapping zonder opvang? Dat zou hier desnoods wel nog gecoverd kunnen worden door familie, maar toch
2 dagen geleden
Hier heb ik ook opvang gevonden met flexibele dagen. Ik werk als opvoedster, dus vaste dagen is moeilijk. We moeten dit gewoon zeker een maand op voorhand doorgeven.
En we wonen in Oostduinkerke Belgi毛, en bijna al mijn collega's hebben dit 馃槄.
Hopelijk rap succes met een plaatsje
2 dagen geleden
En via wat hebben jullie dat gevonden?馃槉
De opvang is gekoppeld aan mijn werk. Ik werk in een voorziening voor met mensen met een beperking. Dus het is wat afgestemd in de mate van het mogelijke op het personeel die er werkt. Veel succes in jullie zoektocht :)
2 dagen geleden
Reactie op VdSn
De opvang is gekoppeld aan mijn werk. Ik werk in een voorziening voor met m ...
Dankjewel! Dat is dan inderdaad een mooi voordeel. Mooie job ook denk ik馃槈馃槉
2 dagen geleden
Reactie op SchitterendeOrkaan845665
Hier heb ik ook opvang gevonden met flexibele dagen. Ik werk als opvoedster ...
Dankjewel! Die opvang wordt door je werk georganiseerd bedoel je?
2 dagen geleden
Precies hetzelfde probleem hier!!! Schandalig! 30 weken en nogsteeds niemand die ons kan verderhelpen.
2 dagen geleden
Reactie op Liesjeroodhard
Precies hetzelfde probleem hier!!! Schandalig! 30 weken en nogsteeds nieman ...
Ben blij hier veel erkenning te lezen, al is het idd raar dat kinderopvang enkel in vaste dagen bestaat, en vooral dat je weinig tot geen aanspreekpunt hebt bij de gemeente voor vragen. Tis echt gewoon, doe online je ding en trek dan maar je plan.
Ok, ik wil graag in dag uren werken en was dat ook altijd gewoon. En vanaf de kleuterschool is dat ook het geval, maar dan is er tenminste plaats normaal gezien. Cr茅ches zijn zoveel lastiger he. Veel goeie moed en succes nog met zoeken馃
2 dagen geleden
Wat ik me afvraag, we kunnen dan toch pas de juiste dagen doorgeven van zod ...
Hier reken ik ook op m'n familie. Dus tijdens mijn opzegperiode van vroeges en lates, doe ik hem bij mijn ouders. (Wat wel handig is want die wonen dichtbij het werk.)
2 dagen geleden
Dankjewel! Die opvang wordt door je werk georganiseerd bedoel je?
Nee, word georganiseerd door de gemeente zelf.
Ik wist toen nog niet van het bestaan af, en dit stond op het inschrijvingsblaadje. Ze houden rekening met de 5 dagen, en onze baby gaat 4 dagen gaan.
We hebben hier ook wel tal van voorzieningen.
Maar ik ben wel blij dat dit kan. Want we blijven maar bij 1 en we willen niet dat het opgevangen word door de schoonouders, en ook niet zo evident, want ze gaan ook nog gaan werken. En mijn familie woont 45 minuten rijden van ons.