10 Reacties
3 weken geleden
Mijn ouders huren voor 2 weken een appartement aan zee. Wij gaan gewoon enkele dagen naar daar als "test" hoe het is om met een baby op reis te gaan. Het is ons eerste kindje.
3 weken geleden
Wij gaan eind juli 3 weken met de auto naar Zuid Frankrijk. Wij zouden halve dag zwembad/halve dag dorpjes bezoeken doen. Hebben 2 verschillende b&b鈥檚 geboekt met eigen keuken wel. Dus ontbijt is altijd inbegrepen, maar het andere eten kunnen we lekker op ons tempo doen. Hebben van nuna een autostoel die je kan plat leggen waardoor dat ergonomisch wel goed is voor lange auto ritten. Is wel ons 1e kind dus weet niet hoe haalbaar alles ook effectief gaat zijn 馃槄
Blijkbaar is een jonge baby op de vlieger wel heel erg makkelijk heb ik van verschillende vrienden al gehoord.
3 weken geleden
Wij hebben nog een zoontje van 7 en verwachten half april onze baby.
Voorlopig in gedachten een all in hotel met swim up room.
Prijs is om neer te zitten. Maar wij niet volledig gekluisterd aan de kamer.
3 weken geleden
Wij gaan 4 dagen naar Disneyland gaan 馃檲 ons dochtertje wordt 3 in de zomer en we gaan nog net voor haar verjaardag. Zijn al elk jaar geweest, nu met baby erbij. Ik zie het helemaal zitten. Gewoon stukjes met de auto en vaak stoppen. Hotel in het park waar bedje wordt voorzien. Hopelijk borstvoeding en anders poedermelk met verwarmer. Vorig jaar heb ik zelfs babycook meegenomen voor m鈥檔 dochter haar middageten te maken. Baby鈥檛jes zijn echt gemakkelijk om mee te nemen! 鉂わ笍
3 weken geleden
Op die leeftijd zijn ze nog gemakkelijk mee te nemen op reis, want ze slapen meestal nog overal 馃グ Dus geniet maar van jullie reis 馃ぉ
Hoe ouder ze worden hoe moeilijker, in mijn ervaring toch. Ons dochtertje (14m) slaapt sinds 6 maanden bijvoorbeeld enkel maar in een donkere stille ruimte in een bedje. Auto, kinderwagen of kamer die niet 100% donker is? Nope, er wordt niet geslapen! We kunnen dus niet meer op reis 馃槄
3 weken geleden
Wij gaan niet op reis. Bij onze eerste wel gedaan en dat is wel meegevallen maar met 2 kinderen zien we het niet helemaal zitten. Ons zoontje zal bijna exact 2 jaar schelen met zijn zusje en vraagt dus ook nog heel wat aandacht.
We nemen een abbo op Plopsaland en Bellewaerde zodat we af en toe eens daar naar toe kunnen en voor de rest doen we dan wat daguitstappen op de momenten dat we het zelf zien zitten.
3 weken geleden
Reactie op wondertje92
Wij gaan niet op reis. Bij onze eerste wel gedaan en dat is wel meegevallen ...
Dat is inderdaad wel een groot verschil, hier al een heel zelfstandige meid rondlopen :)
7 uur geleden
Wij blijven in Belgi毛 deze zomer en gaan pas echt op reis tegen de winter. Zo is de baby 6 maanden en voor ons zoontje van 4 (tegen dan) ook aangenamer denk ik. Wss wordt dit een vliegtuigreisje naar het zonnetje. Oostenrijk hebben wij dit jaar gedaan, is zoals je zegt zeer kindvriendelijk. Wij maakten een tussenstop met de auto in Duitsland. Willen jullie ook gaan wandelen? Want wij namen best veel liftjes, wat misschien niet ideaal is met een kleine baby (maar je hebt uiteraard veel verschillende soorten liftjes - het eerst even opzoeken mss wel waard). Maar heel mooi daar en zalige zwemplekken. Zeker een aanrader en supermooie foto's achteraf ;)