12 Reacties

4 dagen geleden

Ik ben 25 weken en neem nog steeds bonjesta (dubbele dosis navalit). Ik mag dit blijven nemen van de gynaecoloog omdat ik anders blijf overgeven en geen vocht binnenhou

4 dagen geleden

Reactie op Rg1997

Ik ben 25 weken en neem nog steeds bonjesta (dubbele dosis navalit). Ik mag ...
Idem hier op 22 weken, na een ziekenhuisopname omdat ik niets kon binnen houden nog steeds overgeven... Ook met de bonjesta. Die beloofde tweede trimester magie is aan ons voorbij gegaan denk ik :)

4 dagen geleden

Ik heb het afgebouwd met 18 weken. Van 3 naar 2 pillen. En dan 2 dagen erna van 2 naar 1 pil. En weer 2 dagen erna geen pil.
Bedankt om te delen Ladies! Ik had ook gehoopt dat het weg zou gaan tweede trimester… maar helaas. Ik heb wel in het algemeen heel snel last van misselijkheid, zelfs voor de bevalling.

4 dagen geleden

Reactie op 🩵InLoveWithMyBabyBoy💙

Bedankt om te delen Ladies! Ik had ook gehoopt dat het weg zou gaan tweede ...
Ik snap je gevoel dat je graag voor week 20 wil stoppen met de medicatie maar het kan echt geen kwaad om bonjesta bijvoorbeeld te blijven nemen, heb het heel vaak nagevraagd bij de huisarts en gynaecoloog omdat ik me daar ook zorgen om maakte. Ik ben bij 22 weken nog steeds dagelijks aan het overgeven, ook met medicatie ... Beetje pech :)

4 dagen geleden

In mijn vorige zwangerschap ben ik ook rond week 20 beginnen afbouwen met Navalit op aanraden van de gynaecoloog. Ik heb toen een paar weken verlof genomen. De hele week nadat ik volledig gestopt was, was ik ook echt heel erg misselijk en veel overgeven.. Kon echt niets doen. Maar daarna ging het wel beter en moest ik enkel soms nog snachts en sochtends overgeven. Dus in mijn geval moest ik een weekje afzien voordat het wat beter werd 😅 Ik ben wel blij dat ik toen gestopt ben met Navalit want heb me er nooit goed bij gevoeld dat ik medicatie moest nemen tijdens de zwangerschap. Maar die misselijkheid en het overgeven is tijdens de zwangerschap wel nooit helemaal weggegaan. Tijdens de bevalling nog serieus moeten overgeven, maar vanaf dat dochtertje eruit was, was het over 😅 Nu in de tweede zwangerschap heb ik niet eens Navalit moeten nemen! Moest enkel maar ‘s ochtends overgeven tussen 6 en 13w, dus kan totaal anders zijn! 😊 Succes ermee!

4 dagen geleden

Tegen week 17 overgeschakeld van Bonjesta naar Navalit. Van 2 Navalit in de avond naar 1 en dan volledig gestopt. Ben een weekje misselijk geweest, gevoelige maag gehad maar dit is overgegaan en nu heb ik hier totaal geen last meer van. Veel moed!

Reactie op Casslfr

Tegen week 17 overgeschakeld van Bonjesta naar Navalit. Van 2 Navalit in de ...
Ohneen een week

3 dagen geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot de bevalling Navalit blijven nemen. Na de bevalling was de misselijkheid meteen weg. Heeft de gynaecoloog gezegd waarom je beter kan afbouwen? Mijn gynaecoloog zei dat het geen kwaad kon als ik het bleef gebruiken tot het einde. Nu bij de 2e zwangerschap zit ik terug aan de Navalit en ik ben niet echt van plan om af te bouwen.

Reactie op ElkeV94

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot de bevalling Navalit blijven nemen. ...
Neen. Ik ga het volgende keer eens vragen.

2 dagen geleden

Reactie op ElkeV94

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot de bevalling Navalit blijven nemen. ...
Bij mij zei ze dat het lichtjes verslavend was.. Toen ze dat zei wou ik meteen stoppen..

2 dagen geleden

Ik ben noodgedwongen gestopt dinsdagochtend doordat ik in het ziekenhuis ben beland met hevig braken. Daar hebben ze Baxter en primperan toegediend en gevraagd dit verder te nemen wanneer nodig. Ik ben nu thuis en merk dat ik misselijk ben, maar het is draaglijk. Ik denk oprecht effe doorbijten en dat het mss toch echt wel betert? Moest ik nog altijd super misselijk zijn zou ik me nu slechter moeten voelen denk ik.. en wetende dat primperan achter de hand heb voor als het te laat is doet ook veel.