3 Reacties

vorige week

Kopen nee maar dingen wegdoen en alles op en top schoonmaken wel. Ondanks ik ook ongelooflijk veel pijn in mijn rug, heupen en bekken heb 馃槄 baby 3 hier waarvan 2.5 jaar bij de geboorte tussen baby 2 en 3 zit. Gelukkig dus niet veel nodig omdat we al alles hebben en hetzelfde geslacht (helaas 馃お) weer is. Hebben wel al een geboortelijst opgezet met nieuwe basics en spullen zoals een 2de autostoel voor in de 2de auto, co sleeper want die hadden we niet en een vaatwasser voor flesjes. Spullen zoals flesjes weten we dat een drama is dus zullen hier eerst proberen wat de jongste wel wou aanvaarden om als eerst te proberen maar ook geen 20 stuks van aankopen. We wachten op een mooie deal bij Amazon zoals ik al in het verleden had. Verder ook nog na de geboorte een cadeaubon van Dreambaby dus deze gebruiken we voor bepaalde spulletjes die niet heel dringend zijn. Bij elk kind heb ik eigenlijk ook nooit iets durven kopen uit angst voor een miskraam/vroeggeboorte en het opstellen van meubelstukken ook pas na de bevalling (2 NICU baby's gehad)

6 dagen geleden

Ik heb al super veel gekocht, maar allemaal tweedehands verzameld. Ik had eerst ook bang om zo snel al iets te kopen, moest er iets misgaan, maar ach, dan verkoop ik het daarna wel weer. Het is voor mij geruststellend om alles op tijd in huis te hebben. Momenteel werkt manlief de kinderkamer af en dan kan ik daar alles eindelijk uitpakken (nu staat alles her en der en verstopt, want hij wil het geslacht niet weten) 馃お馃榿

4 dagen geleden

Ja ik zie ineens ook in de muren elk stukje dat beter afgewerkt kan worden en de stress om alles proper te hebben (en ik kan fysiek weinig aan momenteel dus in kleine stapjes). De kinderkamer doen wij wel pas later, het eerste half jaar zal hij op onze kamer slapen normaal gezien. Enfin dat is het plan alleszins. Inderdaad wel een sterk deadline gevoel en de controledrang hierover neemt toe馃槅