6 Reacties
vorige week
Reactie op LauraBE21
Ik heb Kraamzorg via I-mens gehad bij ons eerste en ga dit opnieuw doen. We ...
Ik was vooral benieuwd of je van te voren kan kennismaken met de persoon die langs zal komen. Is dit één dezelfde persoon? Wat als je de klik niet zou voelen? Ik vind het vooral spannend omdat ik iemand dan nog niet zou kennen en of het wel zou klikken. Al denk ik dat ik er echt deugd van zal hebben dat ik niet elke dag alleen zal zijn ☺️
vorige week
Reactie op OdetteVB
Ik was vooral benieuwd of je van te voren kan kennismaken met de persoon di ...
Bij ons kwamen er twee personen, iemand op woensdag en iemand op een wisselende andere dag. Dat waren wel altijd dezelfde personen, tenzij er een wissel gebeurde soms op mijn vraag omdat ik een afspraak had en die dag niemand kon komen ofwel door ziekte of verlof. De persoon die komt, kwam niet vooraf kennismaken, maar voor mij is dat wel goed meegevallen. Die waren beide heel lief voor mijn dochter en vertrouwde hen volledig. Ik ging altijd naar de kine tijdens hun bezoek, anders moest ik mijn dochter altijd meepakken. Was maar een half uurtje natuurlijk. Als we een moeilijke nacht gehad hadden, kon ik nog eventjes op bed gaan liggen en voor de rest deed ze veel in het huishouden. De ene moest ik wat meer taken geven, de andere zag zelf wat meer werk.
5 dagen geleden
Ik had ook kraamzorg van Imens bij de vorige zwangerschap. Er zijn zeker 4 verschillende kraamverzorgenden geweest. Maar ik denk dat dat te maken had met de feestdagen toen en ook veel ziektes. Maar moest je echt altijd dezelfde willen, kan je dat wel vragen natuurlijk. Voor mij maakte dat nu niet zo uit.
Ik ging vooral alleen gaan wandelen of gewoon slapen als ze er waren, dan had ik er geen “last” van 😅 Want eigenlijk heb ik niet graag andere mensen in mijn huis. Daarom heb ik ze ook maar 8 keer laten komen.
Maar ze deden wel heel goed werk! Ik liet ze vooral veel koken. En als tijd over nog huishouden.
5 dagen geleden
Ik was er op zich wel tevreden van (regio Lier, Antwerpen). Ik gebruikte de tijd om een uitgebreide douche te nemen en verder vroeg ik hen vooral om te strijken en af en toe te koken. Ik heb er 2 verschillende gehad. Eentje had ook echt goede tips om baby in bad te doen enzo :) ik ben zelf nooit uit huis gegaan zonder baby terwijl ze er waren, daar had ik geen behoefte aan. Maar zeker kraamzorg nemen, echt een aanrader als je partner weer moet werken!