8 Reacties

4 dagen geleden

Gewoon bellen. Ze hebben echt veel liever 10x teveel dan 1x te weinig... Overigens heb ik dit ook wel maar ben hier komt het vooral omdat ik weinig lucht krijg door de groeiende baarmoeder 😅
Bloeddruk al eens gemeten?

4 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeLavendel227863

Bloeddruk al eens gemeten?
Nee nog niet .. da heb ik niet in huis

4 dagen geleden

Reactie op Cheds

Gewoon bellen. Ze hebben echt veel liever 10x teveel dan 1x te weinig... O ...
Maar ben je dan ook echt van de kaart ik krijg het gewoon nietmeer klaar om dan nog te eten of überhaupt iets te doen ..

4 dagen geleden

Reactie op onswonder

Maar ben je dan ook echt van de kaart ik krijg het gewoon nietmeer klaar om ...
Ook krop in je keel? Lijkt me anders paniekaanvallen

4 dagen geleden

Reactie op Cheds

Ook krop in je keel? Lijkt me anders paniekaanvallen
Niet persee.. nee of ja toch niet dat ik hyperventileer ofso

4 dagen geleden

Reactie op onswonder

Niet persee.. nee of ja toch niet dat ik hyperventileer ofso
Ik zou dan echt wel bellen. Dit zijn de enige 2 dingen waar ik al ervaring mee gehad heb. Beter eens teveel gecheckt dan te weinig. Ze kunnen zelf dan ook nog inschatten of het dringend is en of je wel/niet even moet langskomen. Ben bij de 2e ook stuk of 4x geweest omdat er iets was waar ik me niet goed bij voelde en ze zeiden zelf alles is in orde maar als je je zo blijft voelen kom gerust terug... Verloskundigen zijn echt de allerliefste in mijn ervaring en hebben enorm veel geduld

3 dagen geleden

Heb je jouw bloedwaarden al laten checken? Lijkt me op symptomen van bloedarmoede, vaak door ijzertekort. Ik heb er ook last van en was er net over aan het opzoeken. Bloeddrukmeter heb ik in huis gehaald, omdat ik te lage heb. En ik draag er steunkousen voor. Als ik de hartkloppingen plots fel voel, moet ik gaan zitten met mijn hoofd omlaag naar mn benen toe. Of plat liggen met mn benen omhoog op iets. Het gaat altijd wel over, maar leuk is het niet. Probeer ook minstens 1,5l water te drinken.