9 Reacties

16 uur geleden

Ik heb ook een kleine buik, ieder lichaam is anders en als de controles goed zijn moet je u geen zorgen maken. Ik zie ook veel mensen die minder ver zijn en vele dikker zijn aan hun buik. Ik snap dat dit niet leuk is, ik hoor ook vaak van “je ziet niet eens iets” maar laat je niet gek maken.
Ik snap dat je zorgen maakt als dit in jou eerste zwangerschap wel zo was maar elke zwangerschap is anders natuurlijk ik zou willen ruilen met mijn buik met die van jou ik kan bijna niets nog dragen en alles doet pijn mijn rug mijn zenuw in men rib van de groei van de buik. Als je baby gezond is geen zorgen maken ☺️
Ik kan begrijpen dat je ook graag je bolle babybuik wil tonen en deze nu ontbreekt. Echter kan het dat je buik in bepaalde kledij meer tot uiting komt dan in andere (bv. Lichte nauwaansluitende kledij vs donkere losse kledij). En zeker de laatste 10 weken groeien ze nog fel dus misschien iets om naar uit te kijken?
Ik ben momenteel ook 29weken en hier net hetzelfde hoor, ik voel hem ook heel veel bewegen maar qua buik zie je niet echt veel, ik lijk gewoon opgeblazen maar niet zwanger 😅 soms ben ik er momenteel ook wel dankbaar voor, dan past alles tenminste nog en kan ik nog makkelijk dingen doen, maar gewoon voor het ‘zwangere-gevoel’ is het soms teleurstellend

13 uur geleden

Reactie op OnbevreesdeMagnolia739520

Ik snap dat je zorgen maakt als dit in jou eerste zwangerschap wel zo was m ...
Idem. Aan mij werd in de winkel gevraagd of het elk moment kon zijn.. 🙄

Reactie op MamaMia26

Idem. Aan mij werd in de winkel gevraagd of het elk moment kon zijn.. 🙄
Ja bij mij zeggen ze zelfde het is toch voor bijna en dan zeg ik nee nog tot eind april en dan kijken ze heel verbaasd van amai het istoch nog wel even en dan denk ik ja hoe groot gaat deze nog wel worden Terwel ik heel small ben 🙈

12 uur geleden

Reactie op OnbevreesdeMagnolia739520

Ik snap dat je zorgen maakt als dit in jou eerste zwangerschap wel zo was m ...
Het duurde ook lang voor het zichtbaar was bij de eerste zwangerschap, maar ik dacht dat dat bij een tweede veel sneller ging komen aangezien de buik al eens opgerekt was, maar niet dus. Ja, op zich ben ik wel blij dat die buik nog niet in de weg zit. Klinkt heftig bij jou! Succes ermee nog!

12 uur geleden

Reactie op VolhardendeMagnolia343023

Ik ben momenteel ook 29weken en hier net hetzelfde hoor, ik voel hem ook he ...
Oh herkenbaar! Hier ook gewoon wat ‘opgeblazen’, zeker ‘s avonds 😅 En inderdaad enerzijds handig, anderzijds beetje teleurstellend. Maar die buik komt ongetwijfeld wel nog de komende weken 😁

Reactie op Erica1996

Het duurde ook lang voor het zichtbaar was bij de eerste zwangerschap, maar ...
Dankje wel er zijn mama’s waar ze zelf nooit een buik ervaren kan zijn dat je buikje meer inwendig groeit dan uitwendig ❤️