11 Reacties
vorige week
Vrienden uit jouw regio hadden blabloom (winkel/geboortelijst). Ikzelf ga een geboortelijst aanleggen omdat ik dat zelf ook makkelijker vond om iets uit te kiezen bij anderen
vorige week
Reactie op PrikkelendeLavendel227863
Vrienden uit jouw regio hadden blabloom (winkel/geboortelijst). Ikzelf ga e ...
Ik vind dat blaboom echt wel prijzig is om eerlijk te zijn..
vorige week
Wij gaan enkel een pamperrekening openen en deze op het geboortekaartje vermelden. Wij vrezen dat als we een hele lijst willen vullen, we automatisch met gerief zitten wat je in praktijk niet gebruikt. Beter op de spaarrekening van onze zoon dan😊
vorige week
Ik ga terug een geboortelijst leggen bij een tweedehandswinkel in de buurt voor de mensen die geen geld willen geven. Voor de rest een pamperrekening. Sommige mensen geven nu eenmaal niet graag geld en dan krijg je tenminste iets wat je nodig hebt 😊
5 dagen geleden
Je kan ook een tweedehands geboortelijst aanleggen bij MicMacMiniscule. Zij combineren nieuwe items met tweedehandsitems en helpen je bij beslissen wat je echt nodig hebt en wat niet.
2 dagen geleden
Onze geboortelijst ligt in Dreambaby. Heel goed concept vinden wij ☺️
gisteren
Wij hebben vorige zwangerschap Pakske gebruikt en doen dat nu ook. Daar kan je zelf ook tweedehandsspullen opzetten en op zoek naar de beste deals zonder bij één winkel te moeten kopen. Dat heeft mij al veel meer bespaard dan de 10% korting die winkels zoals Dreambaby geven.