5 Reacties

Wij laten onze tweeling dopen maar pas na een aantal maanden. Ik heb dit bevraagd aan een priester. Doopsuiker of andere attentie is voor na de doop/babyborrel/bij bezoekje. Kies je zelf ofzo?

4 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeLavendel227863

Wij laten onze tweeling dopen maar pas na een aantal maanden. Ik heb dit be ...
Ik dacht idd de doop te doen na 2 a3 maand, maar ik zie het niet echt zitten om dan weer iets te voorzien als attentie 馃槄 ik vroeg me vooral af of het werd gedaan of niet

4 dagen geleden

Ons dochtertje is geboren in maart en hebben we laten dopen in november. We hebben dit gewoon in intieme kring gedaan, met onze ouders, broer/zussen en grootouders. Daarna bij ons thuis nog wat hapjes en drankjes. Doopsuiker geven we bij bezoekjes en babyborrel. Gaat nu weer hetzelfde zijn ongeveer denk ik 馃榾

4 dagen geleden

Wij laten onze baby niet dopen, maar van de mensen waarvan ik weet die dit wel hebben gedaan, weet ik wel dat ze niks als attentie hebben voorzien. 'Enkel' doopsuiker bij de geboorte en/of bij de babyborrel. Hun doop verliep ook wel altijd intiem, meestal voor de babyborrel.

3 dagen geleden

Wij hebben onze 2 meisjes laten dopen, gewoon met naaste familie en in de namiddag de babyborrel met het doopsuiker. Dit was telkens rond hun 3maand. Ik wou vooraf ook geen extra bezoek, dus doopsuiker bij de babyborrel was de cadeau. En ze worden natuurlijk verwend met wat lekkers. 馃槈 Vorige keren deed ik alles thuis. Nu gaan we een klein zaaltje huren om de rompslomp te verwijderen en men mag vrij komen en gaan tijdens het feest.