7 Reacties
4 dagen geleden
22w en ik herken het. Dingen die mijn ongeboren kindje kunnen schaden zoals de rook van sigaretten of brandgeur storen me mateloos. Ik kan mij er heel erg in opjagen en voel ook meer twijfels de laatste weken met dat ik haar schopjes bij momenten minder duidelijk voel. Tot een paar weken geleden voelde ik me nog op een wolkje met de zwangerschap en best wel rustig dat het allemaal goed zou komen.
4 dagen geleden
Reactie op Shibekes
22w en ik herken het. Dingen die mijn ongeboren kindje kunnen schaden zoals ...
Ohja inderdaad. Zo liepen wij vorige week in een stad rond, tegen de avond passeert er een mega luide fanfare met trommels enzo. Ik hield echt mijn buik vast, zo van "ohnee zijn oortjes". Klopt wat je zegt. Maar het komt wel goed 馃グ
3 dagen geleden
Reactie op Jolm
Ik ben nu 20w+3 zwanger . Ik ben juf en begin hoe langer hoe minder te verd ...
Oh vervelend he om je zo te voelen! Maar blijkbaar wel heel normaal. Voel je je dan ook een beetje schuldig naar je kindje dat je je zo kan opjagen? (Dat hoeft uiteraard niet hoor, maar ikzelf voel dat soms dat ik denk "zo veel stress, doe nu toch kalm")馃ぃ
3 dagen geleden
Ik ben 21w+3d. Waar ik normaal heel goed mijn noden, behoeftes en gevoelens kan communiceren, heb ik momenteel gewoon geen geduld. Mijn vriend heeft het gelukkig door en doet iets sneller wat ik vraag/verwacht van hem. (ben ik een tiran? 馃檲)
3 dagen geleden
Reactie op ZelfbewusteWalvis895798
Ik ben 21w+3d. Waar ik normaal heel goed mijn noden, behoeftes en gevoelens ...
Hahaha ik snap het馃槄 nee hoor, je vriend snapt dat zeker en vast馃槉馃 er verandert zoveel in ons hoofd en lijf nu!