13 Reacties
4 weken geleden
Wij hebben 2dehands een maxicosi assisfix i-size gekocht. Heel gebruiksvriendelijk en door de vele opties een goede meegroeistoel 😊
4 weken geleden
Gewoon uit nieuwsgierigheid: gebruiken jullie de Maxi-Cosi dan niet meer? Ik dacht dat ze daar nog lang in mochten?
4 weken geleden
Reactie op GezelligeAnemoon424906
Gewoon uit nieuwsgierigheid: gebruiken jullie de Maxi-Cosi dan niet meer? I ...
Ons zoontje zit al een dikke maand in een autostoel maar is wel eentje die je vanaf de geboorte kunt gebruiken
Bij papa zit hij nog wel in de maxi Cosi. Bij ons staat op de maxi Cosi tot 74cm of een bepaald gewicht maar die weet ik niet vanbuiten
4 weken geleden
Reactie op GezelligeAnemoon424906
Gewoon uit nieuwsgierigheid: gebruiken jullie de Maxi-Cosi dan niet meer? I ...
Wij gebruiken die nog als hij met papa meerijdt.
Is inderdaad tot een bepaalde lengte en gewicht maar verschilt per merk denk ik..
Wij hebben maxi cosi van cybex en die is tot 13kg of 87cm
4 weken geleden
Ons dochter zit momenteel nog altijd in haar maxi cosi in de auto omdat ze soms nog in de auto in slaap valt dus is het gemakkelijker om haar er uit te halen.
Maar ben wel van plan om ze een van de komende weken wel eens in de auto stoel te zetten.
Deze is ook van maxi cosi zelf.
4 weken geleden
Op dit moment gebruiken we nog de maxi cosi draagstoel. Daarna heb ik de Britax Römer tot 4j van ons oudste zoontje. (Die heeft intussen een stoel tot 12j.)
In de auto van mijn man staat ook een Britax Römer tot 12j voor mijn oudste zoon. Die vind ik wel goed. De andere stoel van mijn oudste zoon is van merk maxi cosi.
Als je nu een nieuwe gaat zoeken, dan kan ik je wel aanraden om een meegroeistoel tot 12j te nemen. Anders moet je over een paar jaar weer zoveel uitgeven voor een stoel.
3 weken geleden
Reactie op AnnlsO
Op dit moment gebruiken we nog de maxi cosi draagstoel. Daarna heb ik de Br ...
Welke is dan van zes maanden tot 12 jaar? Dat vind ik nergens
3 weken geleden
Reactie op Chris1234
Ik gebruik een kinderkraft
Echt een aanrader.
Onze jongen is eindelijk g ...
Welke heb je precies?