8 Reacties
2 weken geleden
Mijn dochtertje wordt 1 mei 7 maand. Al een poging om
Haar apart te leggen, maar nu met de koude ook beslist om ze naast ons te laten slapen. Vind ik stiekem ook nog gezellig. Momenteel gaat de co-sleeper nog. In
Haar kamertje heeft
Ze de stokke sleepi, maar lijkt zo groot. Overdag slaapt ze ook in
Die co-sleeper. We hebben
Die van maxi cosi. (Iora) :)
2 weken geleden
Bij ons slaapt ze tot nu toe ook 7 maanden deze week bij ons. We gaan nu ook beginnen proberen met dutjes in haar eigen kamer. Dit gaan we paar weken proberen en ik denk tegen dat ze 8 maanden is gewoon ook de nachten daar proberen. Tot dan slaapt ze bij ons gewoon nog in de co Sleeper :p ze zit daar goed
2 weken geleden
Wij hebben ook de Maxi Cosi Iora, maar ze is daar binnenkort te groot voor 😔 vandaar dat ik moet beginnen kijken voor iets anders voor bij ons op de kamer.
Fijn om te lezen dat jullie kindjes ook nog bij jullie slapen. Ik vind het ook nog veel te fijn en gezellig! ❤️ Lijkt me zo raar om zonder haar te slapen haha 🫣
2 weken geleden
Ons zoontje wordt 3 december al 8 maanden, gaat inderdaad heel snel vooruit... Hij slaapt nog steeds naast mij, maar in zijn ledikant. We zijn van de co-sleeper overgeschakeld vanaf het moment dat hij begon te rollen en hij geniet duidelijk van alle ruimte die hij nu heeft, haha. Voor ons werkt het zo wel goed en ik vind het ook gewoon heel gezellig en fijn om hem zo dicht bij me te hebben. :)
2 weken geleden
Verschrikkelijke slaper hier (elk uur wakker) dus ze ligt gewoon mee in bed zodat ik ze aan de borst kan hangen zodat ik toch iets of wat slaap heb. Mijn man slaapt op een matras in haar kamer, omgekeerde wereld 😅
2 weken geleden
Onze zoon is net 7 maand en slaapt momenteel ook nog in de co-sleeper maar deze wordt overduidelijk te klein. Ik ga een soort co-sleeper maken met de ledikant. Gewoon 1 kant openlaten en aan mijn bed hangen zodat het wel hetzelfde effect blijft. Hij slaapt meestal wel door, maar als hij dan toch wakker is vind ik het zeer gemakkelijk dat ik niet moet opstaan en hem gewoon meteen borstvoeding kan geven. Hij slaapt ook veel beter als hij me ziet/voelt/hoort/ruikt 🤷🏼♀️ win-win voor ons allebei 🤭