7 Reacties

5 dagen geleden
Mss zit er ergens een scheurtje in de vruchtzak. Het hoeft niet meteen een plas te zijn. Mijn vroedvrouw vroeg me om het eens te testen door hard op mijn hand te blazen en zo druk te zetten op je buik. Als je dan een actief straaltje voelt lopen zal dat waarschijnlijk zo zijn en zou ik eens naar materniteit gaan. Daar kunnen ze een test doen of het urine, vruchtwater of afscheiding is.

5 dagen geleden
Reactie op GoedhartigeDennenappel923653
Mss zit er ergens een scheurtje in de vruchtzak. Het hoeft niet meteen een ...
Bij een hoge vlies scheur zou dit niet werken blijkbaar. Dat is dan een scheur bovenin de vruchtzak. Gewoon even langs gaan op materniteit. Of even bellen :)

5 dagen geleden
Reactie op Cottonlily
Bij een hoge vlies scheur zou dit niet werken blijkbaar. Dat is dan een sch ...
Aah, de vroedvrouw zei net dat dit daarvoor een handig truukje was als het ergens bovenaan zou zitten dat het op die manier ook duidelijk wordt 😅 er is zoveel verschillende info. Maar ik dacht het vorige week ook dat ik vruchtwater verloor en ben gewoon rechtstreeks naar materniteit gegaan. Dan was ik helemaal zeker ☺️

5 dagen geleden
Reactie op GoedhartigeDennenappel923653
Aah, de vroedvrouw zei net dat dit daarvoor een handig truukje was als het ...
Oeps, inderdaad altijd veel verschillende info. Maar bon, elk vrouwenlichaam is ook zo anders. Misschien gewoon altijd even controle doen. Beter zeker zijn 😅