9 Reacties

2 weken geleden

Ik volg mee. Hier hetzelfde 😭 ze sliep eigenlijk al door sinds week 3 zoiets. Toen tijdens de beroemde slaapregressie van 4 maanden hele zware nachten. Daarna weer wat beter, maar nu sinds 3 weken ook weer 1 a 2 keer per nacht MOETEN drinken en vaak wakker voor haar tutje... Hopelijk is het snel weer voorbij 🤞🏽💋 Ze wordt trouwens volgende week 7 maand.. Ze zou niet in een sprongetje zitten dus geen idee 🤔

2 weken geleden

Bij mij ook hetzelfde maar ik vermoed dat het normaal is zuj slaapt op 19uur word wakker om 2 uur voor melk en dan rond 6u. Mijn kind van 19 maanden word ook nog wakker 1x voor melk..

2 weken geleden

Hier slaapt ze ook wel vroeg, rond 18u30 al. En dan nu vaak wakker rond 1u en dan rond 5.. Maar vanaf haar 3 maand sliep ze vaak eens nachtje door, nu dus wel stapje terug.

2 weken geleden

Dat is al vroeg ja. Ons meisje slaapt vaak pas rond 21.00u/21.30u Normaal sliep ze dan tot minstens 05.00u Nu drinken rond 01.00u 03.00u 05.00u 😭 En dan vaak tussendoor nog wakker. Ze drinkt nu dus in totaal ook heel vaak op een dag

2 weken geleden

Reactie op Laura2505

Hier slaapt ze ook wel vroeg, rond 18u30 al. En dan nu vaak wakker rond 1u ...
Hier ook rond 18u30 (soms na de creche zo kapot dat ze al om 18u slaapt), soms na een goed middagdutje 19u maar meestal 18u30 ook. Vroeger sliep ze altijd een eerste blok van 7u, dus dacht ik dat dat altijd maar beter en beter ging gaan. Maar ze wordt sinds haar 4maanden alsmaar vroeger en vroeger wakker voor melk. Als we niks geven kan ze een uur huilen (ik troost haar enkel met mijn handen in bed). Dus na meerdere pogingen geef ik gwn melk. Nu is ze daar altijd rond 23u en 4u. Vaak ook klaarwakker na het geven van melk wat ze tot een maand geleden nooit had. Ze drinkt ook 2 flessen van ongeveer 120cc per keer. Al proberen minder te geven maar ze weende dan telkens.. Ze eet overdag meer dan genoeg dus dat is het niet. Ik volg mee voor tips...
Hier is het ook nooit anders geweest, met een uitzondering van 3 weken waarin ze maar 1x per nacht wakker werd. Nu weer 2-3 keer. Ik ben van plan om eens een week vrij te nemen van werken en wat meer in te zetten op troosten… maar dat is te veel als je ook werkt. Ik volg mee.

2 weken geleden

Mijn zoontje zijn laatste voeding was meestal rond 21u30, sinds deze week om 20u30 en toch wil hij meestal 4 keer per nacht drinken, soms 5 of 6 keer. Uitzonderlijk 3 of 2 keer. Na 7 maanden begint het zwaar te worden, want hoewel hij om 20u30 een flesje met pyjama papje krijgt van papa, zijn alle andere voedingen borstvoeding. Elke nacht is dus geheel voor mij. Ook ik volg mee dus.

2 weken geleden

Idem. Om 19u meestal in bed en vaak ook nog 2 à 3x wakker. Hier wel borstvoeding.

vorige week

Hier sinds 6 maanden betere nachten met regelmatig eens 1 of 2 keer drinkeb s nachts ipv systematisch 3 keer 🥳 scheelt veel rust