6 Reacties
vorige week
Reactie op Hmsylm
Anders moet je starten met Rapley methode als de pap niet zo goed lukt en s ...
Hier sluit ik me bij aan. Mijn kindje eet ook veel liever zelf dan al die papjes binnen gelepeld te krijgen. Moest je dit willen proberen, de app Solid Start is een goede hulplijn, wat ze hoe mag eten
gisteren
Laat je haar soms met haar vingertjes / handjes in het kommetje ontdekken? Ik heb gemerkt dat als ik dit toelaat mijn kleine meid (7m) nadien vaak nog een paar lepels extra wil eten. Worth a shot?
gisteren
Het is echt een leerproces en 7 maand is nog best jong. Wat wij geleerd hebben van onze eerste is dat je ze op deze leeftijd vooral voldoende moet laten proeven en zelf ontdekken en niet teveel zorgen maken over hoeveel en wat ze binnen heeft. Het meeste qua voeding halen ze nog wel uit hun melk en dat is helemaal ok茅 tot 1 jaar.
Je kan ook meer dan 2x per dag vaste voeding aanbieden, dan heeft ze meer oefen momentjes. Bv 鈥榮 morgens en 鈥榮 avonds als ze bij aan tafel zit ook iets om te knabbelen geven. Bv een stukje avocado, een korst brood met hummus, een stukje gekookte broccoli.
gisteren
Reactie op Vaya Con Dios
Laat je haar soms met haar vingertjes / handjes in het kommetje ontdekken? ...
Goh ik maak nu de groentepap met wat stukjes en laat haar dan gewoon zelf eten en er gaat dan veel meer binnen dan als we proberen eten te geven