Hallo!
Wij zijn overgeschakeld naar Novalac Allernova AR, wat vrij prijzig is (29€ voor 400gr). Nu hoorde ik dat het in Nederland goedkoper zou zijn. Klopt dat ook?
In België gaat er binnenkort een terugbetaling komen maar weet niet of het ook voor deze melk gaat zijn.
Tnx!
Ik heb geen antwoorden op de vraag 😅
Maar hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie kleintje koemelkallergie heeft? 🙈
De vroedvrouw heeft een vermoeden dat onze kleine man dat ook heeft, maar zelf twijfel ik hier aan 😅
En werd die uitslag altijd maar erger?
Ons zoontje heeft ook wel wat uitslag, had best veel last van krampen en lucht maar dat is de laatste tijd echt beter 😅
De vroedvrouw stelde voor om novalac novarice te proberen maar mits we richting de 6 weken piek gaan ben ik niet zo happig om van pap te veranderen 😅
Of vallen de krampjes mee met de overgang van pap? 🙈
En werd die uitslag altijd maar erger?
Ons zoontje heeft ook wel wat uitsl ...
Ja de uitslag werd steeds roder en verspreidde zich naar haar volledige lichaam. Ikzelf geef borstvoeding en als ik nog maar iets af van koemelk was het paar uren later al prijs. Uitslag, erge krampen, huilbuien, .. Vooral de krampen werden veel erger. Nu heeft ze het nog altijd maar véél minder! Goh, ik zou inderdaad ook nog even wachten met veranderen..
Ja de uitslag werd steeds roder en verspreidde zich naar haar volledige lic ...
Dit is niet het geval, momenteel is zijn uitslag veel beter 😊
Komt vooral boven als meneer zich weer serieus opwind en boos is 😅
Dus ik ga het idd nog even aankijken denk ik 😊