15 Reacties

7 maanden geleden

Wij gebruiken ook de Novalac Allernova Ar. Ik volg even mee, want het is echt kostelijk😅

7 maanden geleden

Medicourse_eline heeft meer info op Instagram gepost over terugbetaling

7 maanden geleden

En deze melk gaat dus eronder vallen ja

7 maanden geleden

Ik heb geen antwoorden op de vraag 😅 Maar hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie kleintje koemelkallergie heeft? 🙈 De vroedvrouw heeft een vermoeden dat onze kleine man dat ook heeft, maar zelf twijfel ik hier aan 😅

7 maanden geleden

Dit zijn idd de melken die onder de terugbetaling gaan vallen

7 maanden geleden

Er bestaat ook een fbgroep ‘verkoop van puramino, neocate etc’

7 maanden geleden

Reactie op VanityVH

Ik heb geen antwoorden op de vraag 😅 Maar hoe zijn jullie er achter gekome ...
Pediater stelt dit vast en is overduidelijk qua symptomen, geen twijfel mogelijk helaas 😭

7 maanden geleden

Mijn metekindje heeft dit ook als dit vastgesteld wordt door een pediater kan je een terugbetaling aanvragen drukt niet alles maar alle beetjes helpen

7 maanden geleden

Reactie op VanityVH

Uitslag op gezicht was eerste symptoom bij ons

7 maanden geleden

Reactie op Karenbr

Uitslag op gezicht was eerste symptoom bij ons
En werd die uitslag altijd maar erger? Ons zoontje heeft ook wel wat uitslag, had best veel last van krampen en lucht maar dat is de laatste tijd echt beter 😅 De vroedvrouw stelde voor om novalac novarice te proberen maar mits we richting de 6 weken piek gaan ben ik niet zo happig om van pap te veranderen 😅 Of vallen de krampjes mee met de overgang van pap? 🙈

7 maanden geleden

Reactie op VanityVH

En werd die uitslag altijd maar erger? Ons zoontje heeft ook wel wat uitsl ...
Ja de uitslag werd steeds roder en verspreidde zich naar haar volledige lichaam. Ikzelf geef borstvoeding en als ik nog maar iets af van koemelk was het paar uren later al prijs. Uitslag, erge krampen, huilbuien, .. Vooral de krampen werden veel erger. Nu heeft ze het nog altijd maar véél minder! Goh, ik zou inderdaad ook nog even wachten met veranderen..

7 maanden geleden

Reactie op Karenbr

Ja de uitslag werd steeds roder en verspreidde zich naar haar volledige lic ...
At*

7 maanden geleden

Reactie op VanityVH

Zelfde hier, ook een vermoeden maar geen bevestiging. Wij gaan langs de kinderarts komende week dan kan je hierop laten testen

7 maanden geleden

Reactie op Yentlrs

Zelfde hier, ook een vermoeden maar geen bevestiging. Wij gaan langs de kin ...
Testen ze nu al? 😊 Ik dacht pas vanaf 3 maanden gelezen te hebben 😅

7 maanden geleden

Reactie op Karenbr

Ja de uitslag werd steeds roder en verspreidde zich naar haar volledige lic ...
Dit is niet het geval, momenteel is zijn uitslag veel beter 😊 Komt vooral boven als meneer zich weer serieus opwind en boos is 😅 Dus ik ga het idd nog even aankijken denk ik 😊