2 Reacties

2 dagen geleden

Wat jammer dat ze op zo een manier reageren. Hier is het onlangs ook geweest. (2 personeelsleden kort na elkaar gevallen en breuken) Ons zoontje gaat op maandag, dinsdag en woensdag. De uren in de avond werd tot 17u30 ipv 19u (voor ons nu geen probleem) Dinsdag was het om 15u al dicht, maar toen is er een vrijwilliger zich komen aanbieden waardoor de dinsdag toch langer open bleef. Paar weken terug kregen we bericht met de vraag wie op maandag af en toe eens andere opvang kon voorzien tot eind april. Er was blijkbaar iemand extra ingeschreven door hogere hand. Binnen een paar uur was het onder alle ouders wel geregeld. Ik kan wel begrijpen dat er soms enorme werkdruk bij hen komt, zeker met personeelstekorten. Dat zijn 60+ uren weken dat ze dan maken. Ook niet meer te verantwoorden. Maar begrip moet langs beide kanten komen. Ze moeten ook wel begrijpen dat je opvang met reden hebt en niet zomaar een alternatief hebt. Hopelijk heeft je werk er begrip voor!
Pfffff ik voel met je mee hoor. Ik werk in het ziekenhuis en er moet nu eenmaal permanentie zijn - wij kunnen ook niet zomaar afwezig zijn van ons werk. Ik vind in het algemeen dat er veel verwacht wordt van ouders en dat we maar "een oplossing" moeten vinden.. Nu ja je kan je gal erover spuwen maar het is helaas onze falende maatschappij waar er letterlijk overal handen tekort zijn waar we niets aan kunnen doen