5 Reacties
4 dagen geleden
Hier is dat al zo vanaf dag 1! Onze dochter valt enkel zonder zeuren in slaap in de auto, buggy of aan de borst. Wij blijven altijd bij haar om haar te aaien en troosten tot ze in slaap valt, wat soms heel lang kan duren (en dan slaapt ze altijd maar 30 min 😅). Op de opvang laten ze haar wel wenen omdat ze daar niet de tijd hebben om haar de hele tijd te troosten. Na een tijdje valt ze dan wel in slaap. Wij krijgen dat wel echt niet over ons hart..
4 dagen geleden
Hier hetzelfde, zo wat zeurend neuriën doet ze. Ik begrijp jouw bezorgdheid want ik had dit ook toen ze er een maand geleden mee begon. Maar nu heb ik de indruk dat ze dit gewoon doet als zelf sussend middel en ze valt wel gewoon in slaap. Ik denk dat het onschuldig is
4 dagen geleden
Als ze toch van begin af aan weer begint te neuten… dan mist ze meer slaap door haar proberen te “helpen” dan dat je haar lief maar vervelend zaagritueeltje even laat doen… zo denk ik dan. Ze hebben slaap nodig… kan het zijn dat bij haar blijven haar langer wakker houdt? Misschien kortere periodes troosten en terugkomen met vaste interval maar niet blijven? Zo leert ze dat bedje oké is maar ook dat je terug komt en ze veilig is in bedje. Dat zei ChatGPT bij mij!
4 dagen geleden
Wel ik heb zeker 's avonds het gevoel dat troosten niet helpt en eerder storend is. Maar deze nacht was het toch weer echt huilen, bleek uiteindelijk honger te zijn en hij lag nat van de pipi. Na flesje en verschonen was het echter onmogelijk om in eigen bedje in slaap te vallen, dan was het echt huilen. Zo is het 's nachts de laatste 6 weken al pfoe