2 Reacties

2 dagen geleden

Wij gaan vaak wandelen, ook in de bergen, en voor onze oudste (toen net 2j) hebben we getwijfeld over zo een draagsysteem of een draagzak voor peuters. We hebben beide uitgeprobeerd en de draagzak was zowel voor ons als ons zoontje het fijnste. Voordeel van de draagzak is dat het veel lichter is en ergonomischer. Als hij zelf wou wandelen dan heb je weinig gewicht om mee te dragen (in jullie geval nog niet van toepassing). Mijn broer heeft, toen hun zoontje rond de 8m was, zo een draagsysteem van Thule gekocht. Op zich wel tevreden van maar hij vindt het groot en "lomp" om mee naar toe te nemen voor de korte periode dat hij er echt in zit en leent nu eigenlijk vaak onze draagdoek voor peuters uit. Bij as adventure kan je zo een systeem wel uitlenen dacht ik. Misschien is dat wel handig als ze nu nog zo klein zijn en nog niet zelf lopen.

gisteren

Wij hebben eentje van Deuter. Prijzig, dus 2e hands gekocht. En al veel volk al van ons geleend. We zijn er wel tevreden van. Oudste dochter heeft er van 11maand tot vorig jaar (bijna 3) in gezeten. Onze kleinste van 8 maand is nog niet stevig genoeg vrees ik, maar het zou wel al kunnen denk ik!