12 Reacties

4 dagen geleden
Hallo 😊 Waar voel je je zelf het prettigst bij?
Ik zou altijd afwachten tot uw baby zelf en uw lichaam er klaar voor zijn. Zeker wanneer er geen medische noodzaak is (zoals zwangerschapsdiabetes etc) En als je snachts zou bevallen of wanneer hij er niet is, heb je sowieso een andere gynaecoloog...
Ik zelf zou dus nooit kiezen voor inleiden zonder medisch noodzakelijke reden.
Sowieso alvast veel succes 🥰🤞🏼

4 dagen geleden
Ik zou wachten, de gynecholoog komt toch pas het laatste uur iets doen :p

4 dagen geleden
Ik ben mij mijn 1ste zwangerschap ingeleid wegens kindje te weinig bij komen. En vond dit wel oke. Nu uitgerekend voor 14 april en wordt ik weer ingeleid op 8 april vind dit wel handig ook wegens verlof eigen gyne en heb ik een datum om naar uit te kijke

4 dagen geleden
Inleiden is niet altijd een cadeau. Ik ben zelf ingeleid geweest de eerste keer en alsnog een spoedkeizersnede toen gekregen. (Niet de leukste ervaring)Mijn gyenecoloog was er enkel toen voor de keizersnede. Ik heb toen het meeste gehad aan de vroedvrouwen. Ik zou de natuur zoveel mogelijk zijn gangetje laten gaan en vooral hopen op goede vroedvrouwen. Gyenecoloog is in mijn ogen vervangbaar. Veel succes met wat de mooiste dag van je leven zou moeten zijn.

4 dagen geleden
Reactie op SprankelendeKikker737874
Inleiden is niet altijd een cadeau. Ik ben zelf ingeleid geweest de eerste ...
Waarom had je toen een spoedkeizersneden? :o

4 dagen geleden
Reactie op Natashaceleste
Waarom had je toen een spoedkeizersneden? :o
Na de inleiding heb ik nog 20 uur arbeid geleverd. Maar ik kreeg te weinig opening en ben toen in shock geraakt. Was wel heel uitzonderlijk. Pomp van de epiderale was 2 keer defect. Dus echt pech na pech na...

4 dagen geleden
Reactie op SprankelendeKikker737874
Na de inleiding heb ik nog 20 uur arbeid geleverd. Maar ik kreeg te weinig ...
Oohhh amai, hoe traumatisch

4 dagen geleden
Ik zou me niet laten inleiden zonder medische noodzaak ... als je 's nachts of in het weekend bevalt is je gynaecoloog er ook niet en bij mijn ziekenhuis zal de assistent er ook eerst bij worden geroepen. Een ingeleide bevalling is vaak zwaarder dan één die natuurlijk op gang komt, meer kans op weeënstormen enzo.