15 Reacties
3 dagen geleden
Met diarree en overgeven erbij lijkt het mij toch niet gewoon een luchtweginfectie... Bij diarree en overgeven in combinatie met minder drinken en hoge koorts, zou ik zeker goed in het oog houden of hij niet uitdroogt.
Als jij je er niet goed bij voelt, terug naar de dokter gaan. Beter een keer te veel in zo'n geval dan te weinig.
3 dagen geleden
Hey,
Ik sluit mij volledig aan bij de anderen. Zeker teruggaan naar spoed en vertrouwen op uw moedergevoel! Als het mijn kindje was, ging ik terug. Beter te vaak dan die ene keer te weinig. En gewoon volhouden als ze u niet tegoei helpen!
Veel succes en laat zeker weten hoe het morgen gaat. Ik duim voor jullie dat hij zich snel beter mag voelen 🤞🏼 en knuffel voor u
3 dagen geleden
In mijn klasje en in de crèche hoor en zie ik hetzelfde als wat jij zegt. Hele hoge koorts die enkele dagen aanhoudt.
Jij kent jou kindje het beste. Als je je niet zeker voelt of jij hebt de indruk dat het niet klopt gewoon terug gaan. Beter een keer te vaak dan een keer te weinig.
Ivm diarree en overgeven, heb je ors in huis? Dat kan je ook altijd geven.
Heel veel beterschap
3 dagen geleden
Ik zou een afspraak maken bij de kinderarts, desnoods huisarts die je dan dringend kan doorverbinden naar kinderarts
3 dagen geleden
Update: ben toch naar spoed gegaan, wel een andere en één die een aparte kinderspoed had. Conclusie: zware griep. Maar niet veel aan te doen, enkel comfort bieden met dafalgan & neurofen. Longen zien er goed uit. Volgens de arts zou het ook uitzonderlijk zijn dat hij een temperatuur van 41,5 had… ze zei dat de thermometer misschien niet correct was… hoewel ik het meermaals gemeten heb en eigelijk zeker ben dat het wel klopt. 🤷🏻♀️
3 dagen geleden
Reactie op NinaSmets
Update: ben toch naar spoed gegaan, wel een andere en één die een aparte ki ...
Hopelijk snel beter. 🍀 Altijd ons mama instinkt volgen he!