7 Reacties

vorige week

Hier voor de 2e keer een geplande keizersnede. Mijn gynaecologe heeft een vaste dag voor inleidingen en geplande bevallingen, dus is telkens op woensda 😊

vorige week

Ik heb komende donderdag op 39 weken mijn geplande keizersnede door een vernauwd bekken. Ik kon de datum niet kiezen. Mijn gynaecoloog heeft elke week 1 dag waarop ze opereert. (Ik ben van België) 😁

vorige week

Oh ja kijk, dat had ik dus nog niet eerder gehoord 😛 nu ja, binnen 2 weken ben ik al 39 weken, dus heel veel tijd blijft er niet meer over natuurlijk. Gynaecologe is ook met verlof dan 😅 ik ben benieuwd... alvast veel succes dames! 🫶🏼

vorige week

Mijn kinesist waarschuwde mij dat ik mogelijks een keizersnede zal nodig hebben omdat ik een heel smal bekken heb, ik vertelde dit aan mijn gynaecoloog en ze zei me: ‘Een smal bekken wil niets zeggen, het bekken past zich tot het laatste moment aan dmv het hormoon relaxine. Bekkenmetingen doen we niet meer, dat is iets van vroeger. Het is dus afwachten op de bevalling en als we zien dat het niet vlot, kan een spoedsectio plaatsvinden.’ Zo raar dat dit dan op andere plaatsen wel nog zo is…

vorige week

Reactie op Chana94

Mijn kinesist waarschuwde mij dat ik mogelijks een keizersnede zal nodig he ...
Oh dat is inderdaad weer een heel ander verhaal.. 🤨

vorige week

Reactie op Klein_bevertje

Oh dat is inderdaad weer een heel ander verhaal.. 🤨
Vind het allemaal heel raar dat er precies geen vaste richtlijnen zijn ofzo… Als ik zeker zou zijn dat het toch een spoedsectio zou worden, heb ik ook liever een geplande voor mijn gemoedsrust maar bon 😅 We zullen het wel zien zeker!
Hier ook geplande keizersnede voor tweede keer, ze stelt een datum voor, bij ons telkens ongeveer 2weken voor de uitgerekende datum en dan mogen we bevestigen of dit oké is.