16 Reacties

9 maanden geleden

Ik Volg!

9 maanden geleden

Ik heb deze. In de winkel heb ik hem mogen testen hij zit zo fijn, ook heel gemakkelijk om alleen aan te doen.

9 maanden geleden

Ik heb er zelf een wat research over gedaan en ze blijken soms moeilijk te wassen te zijn. Wat niet handig is met een baby lijkt mij

9 maanden geleden

Reactie op Qiane

Ik heb deze. In de winkel heb ik hem mogen testen hij zit zo fijn, ook heel ...
Wij hebben deze tweedehands gekocht. Is gemakkelijk aan te doen alleen inderdaad!

9 maanden geleden

Zelfde vraag hier! Wil er ook al lang eentje aanschaffen maar telkens twijfel ik waardoor t er nog niet van gekomen is.

9 maanden geleden

Ik heb er zo eentje van bij de vorige zwangerschappen en wel echt super tevreden van artipoppe!

9 maanden geleden

Reactie op AmbitieuzeDahlia723515

Ik heb er zo eentje van bij de vorige zwangerschappen en wel echt super tev ...
Oke, goed om te horen! En geen problemen met kwaliteit na het wassen?

9 maanden geleden

Ik zou aanraden om dit bij aankoop zeker te passen, ieder lijf is anders. 😊 Mijn vroedvrouw raadde in het begin een draagdoek aan en pas nadien over te schakelen naar een draagzak. (Dit omdat de baby’tjes nog niet groot genoeg zijn om in zo’n draagzak te zitten.)

9 maanden geleden

Indien je lid bent van Reddit, op de r/babywearing sub vind je erg veel info en resources. Ik heb persoonlijk een draagdoek voor binnen, een ergobaby embrace voor buiten de eerste maanden, en een Tula free to grow voor als het kindje al enkele maanden oud is. 2 tweedehands gekocht en 1 in uitverkoop, voor de drie samen zo'n €100 betaald. Artipoppe heeft binnen de community niet de beste naam, vooral omdat ze in realiteit niet geschikt zijn vanaf de geboorte maar dit wel beweren zelf, en omdat er nogal wat twijfelachtige ethics achter het bedrijf zitten. Maar ieders ervaring is natuurlijk verschillend, en voor sommige mensen werken ze heel goed!!

9 maanden geleden

Reactie op Floof

Indien je lid bent van Reddit, op de r/babywearing sub vind je erg veel inf ...
Heb dat idd ook gehoord van die twijfelachtige ethics!

9 maanden geleden

Wij hebben de ergobaby flexia. Deze kan je meteen gebruiken bij de geboorte!

9 maanden geleden

Ik heb mijn vroedvrouw en Kind en Gezin gevraagd om advies. Zal dit zeker ook hier delen. Ik lees namelijk ook dat een draagdoek misschien weer beter is voor heel in het begin. Dus ik weet het zelf even niet meer! 😅 Er is ook zoveel keuze van alles. Ik lees inderdaad geen goede dingen over Artipoppe, onder andere het wassen. Dus ik twijfel toch wel heel erg...

9 maanden geleden

Reactie op Floof

Indien je lid bent van Reddit, op de r/babywearing sub vind je erg veel inf ...
Merci! Ik heb daar inderdaad gekeken en lees eigenlijk niet veel goede dingen 🫤 Is ga denk ik inderdaad ook voor een draagdoek voor thuis en om vanaf het begin te kunnen gebruiken. En een draagzak voor buiten en later/langer. Ik heb een zwakke rug, dus voldoende ondersteuning is wel heel belangrijk. Merci! 🥰

9 maanden geleden

Reactie op GezelligeAnemoon424906

Oke, goed om te horen! En geen problemen met kwaliteit na het wassen?
Eigenlijk niet 🙈

9 maanden geleden

Ik heb een workshop draagdoeken en draagzakken gevolgd. Ik dacht ook eerst draagzak: easy. Maar draagdoek voelde toch beter aan bij uittesten. Ze had echt een hele uitzet mee 😅

9 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 2 verschillende aangekocht: Voor de eerste maanden de babylonia trico slen draagDOEK; deze is superzacht, makkelijk te knopen en heel erg comfortabel Nadien heb ik de ergobaby 360 aangeschaft; minder warm (veel beter in de zomer) maar wel nog alle comfort en steun! Allebei aanraders