23 Reacties

4 dagen geleden

7 maanden en nog zeker 4 voedingen MINSTENS s nachts 🙃 slaapt meestal max 3u aan een stuk

4 dagen geleden

Mijn zoontje is 8 maand. En heeft sinds vorige maand de eerste keer een aantal nachten doorgeslapen, meestal van 20u tot +-7u, dan was het weer 3x per nacht wakker en nu slaapt hij al bijna 6 dagen elke nacht door 🙏🏼We hopen dat dit nu zo blijft, of toch meestal zo gaat zijn 😜
8 maanden en nog 2-3 keer per nacht voeding. We zijn doodmoe en kijke naar slaap training nu om de associatie voedsel - doorslapen te doorbreken. We zijn elke 2 weken ziek door slaapgebrek… het gaat niet meer

Reactie op MagaliP

7 maanden en nog zeker 4 voedingen MINSTENS s nachts 🙃 slaapt meestal max ...
Zelfde hier, ook 7 maanden en nog minstens 3x wakker s nachts

4 dagen geleden

Mijn zoontje is 7,5 maanden en drinkt sinds hij 5 maanden is niet meer ‘s nachts. Wel nog heel veel wakkermomentjes per nacht, gemiddeld nog 3x opstaan. Hij ligt dan gewoon vrolijk te lachen en heeft hulp nodig om in slaap te vallen 🫠 drinken wil ie niet meer.

4 dagen geleden

Reactie op MagaliP

7 maanden en nog zeker 4 voedingen MINSTENS s nachts 🙃 slaapt meestal max ...
Same here (7M) 🥳😅

4 dagen geleden

Mijn baby bijna 8 maanden en wordt nog om de 2 uur wakker in de nacht. Mijn zoontje van 2 jaar slaapt ook nog ni door. Hij wordt 2-3 keer wakker om iets te drinken

4 dagen geleden

Hier is ze 7 maanden en 1 week en we zijn nu pas begonnen met haar in haar eigen kamer te laten slapen. Ze wordt na 7 maanden dat ze meermaals per nacht wakker wordt nu 1x wakker per nacht. Soms omdat ze honger heeft soms omdat ze haar tut kwijt is. Ze krijgt haar laatste droomvoeding wel om 23 u nog en komt dan terug kijken tussen 5u 30 en 7 u. Ben eigenlijk al blij al ze 6-7 u na elkaar slaapt :p dus ben super blij met 1 x wakker worden. Ik kom van soms om de half uur wakker worden dus dit voelt als hemel hahah

4 dagen geleden

Hier hetzelfde, 18u30/19u bedje in. 1 voeding tussen middernacht en 3. Na die voeding is het feest (voor hem althans) en mogen we elk uur opstaan 🥳🤭🥴😴

4 dagen geleden

Bij ons 7,5 maand en nog steeds 2 voedingen en tussendoor vaak klaarwakker of wakker voor tut 🥲

4 dagen geleden

Reactie op 👩‍🍼

Bij ons 7,5 maand en nog steeds 2 voedingen en tussendoor vaak klaarwakker ...
Ohjee. I feel you 😥

4 dagen geleden

Reactie op inez2405

Hier hetzelfde, 18u30/19u bedje in. 1 voeding tussen middernacht en 3. Na ...
Chapeau voor jullie 😮‍💨

4 dagen geleden

Reactie op NinaSmets

Mijn zoontje is 8 maand. En heeft sinds vorige maand de eerste keer een aan ...
Ik duim mee!

4 dagen geleden

Pffff hier ook.. om 2u. We willen heel graag da flesje laten vallen… maar afgelopen nacht was het een uur aan een stuk gehuil, en in slaap vallen, gehuil en weer in slaap vallen.. wat een mind fuck en zo uitputtend. We hebben na een uur toch flesje gegeven.. Pfff

3 dagen geleden

Vaak 5 tot 6 wakkermomenten per nacht. Gisteren was ze meer wakker dan aan het slapen. Om 5 uur was ze niet meer te houden en moest ze eruit. Extreem onrustige nachten dus en dat al maanden achter elkaar. We hopen snel op wat meer nachtelijke rust voor ons kleintje en onszelf! (:

3 dagen geleden

Reactie op olmenole

Vaak 5 tot 6 wakkermomenten per nacht. Gisteren was ze meer wakker dan aan ...
I feel you

3 dagen geleden

Ons zoontje is nu 7m en er zijn nachten dat hij maar 1x wilt drinken. De laatste weken is hij fel verkouden en wordt hij om de 2u wakker. Ik laat hem dan even drinken. Volgens mij heeft hij niet elke keer mijn melkjes nodig, maar ik ben zo moe dat ik ook gewoon direct terug wil slapen en niet het risico wil nemen dat hij klaar wakker is als ik hem niet laat drinken. (Een paar weken terug was hij namelijk elke nacht van 2 tot 5 klaar wakker 🥴) Maar door telkens te laten drinken kan het ook weer een gewoonte worden 🙈

3 dagen geleden

Oh waauw. Ik dacht dat ik een uitzondering was, mijn zoontje slaapt ook niet door. Voor mijn omgeven klinkt dat altijd zo gek.. hij vraagt nog wag nachtvoeding of tuttert gewoon wat aan de borst. Hij slaapt bij mij in bed dus wij zijn nooit echt lang wakker, want ik ben er snel bij, wat het wel dragelijker maakt.

2 dagen geleden

Reactie op AnnlsO

Ons zoontje is nu 7m en er zijn nachten dat hij maar 1x wilt drinken. De la ...
Idd. Daar ben ik ook bang voor. Alleszins probeer ik deze kerstvakantie af te bouwen. Volgens chatGPT moet het lukken. 😂

Reactie op michelevandamme1993

Idd. Daar ben ik ook bang voor. Alleszins probeer ik deze kerstvakantie af ...
Wij zijn ook aan het slaaptrainen nu. Dag 4 en het is hoopvol. Ik hou dit niet vol samen met werk 🙃🙃🙃